eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obroty › Re: Gaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obroty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obroty
    Date: Thu, 27 Sep 2018 22:55:46 +0200
    Organization: vw watercooled
    Lines: 44
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <6...@t...no1>
    <X...@l...net>
    <5baccfb0$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: e...@f...pl
    NNTP-Posting-Host: bhSbh1MtQlOV4SIjncDg1w.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640479
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    >>Moj mial ssanie które nie wzbogacało składu mieszanki tylko podnosiło
    >>obroty. Uniemożliwiało spadniecie przepustnicy na naniższy poziom
    >>tarczy schodkowej.
    >
    > I tylko tyle ?
    > Bo widzisz - kolega w gaz, a silnik gasnie.

    Nou to chyba za dużo benzyny i zalewa. Bo jakby za mało było benzynki
    to silnik nagrzany byłby słaby i przegrzewał się.


    > Skoro wiekszosc gaznikow wzbogacala mieszanke, to chyba bylo to
    > potrzebne.
    > Ale dzialanie gaznika dosc skomplikowane, moze u ciebie akurat
    > wystarczylo tylko obroty podniesc.

    Ja tam się nie znam ale w moim skład mieszanki od strony paliwa był
    ustawiony i zaplombowany. Regulowal powietrzem. Nigdy nie miałem ssania
    na ciegno w kabinie. Czym sterowała ta linka?


    >>Miał też podgrzewanie kolektora dolotowego
    >>(w miejscu styku z gaźnikiem), które czyniło cuda. Kiedy przerobiłem
    >>je z automatycznego na włącznik od razu wiedziałem w zimie ze nie
    >>włączyłem grzania.
    >
    > Tylko takie podgrzewanie trwa, a tu trzeba od pierwszego obrotu
    > wlasciwą dawke...

    Od pierwszego obrotu to była klapka rozruchowa, która odcinała
    powietrze i wzbogacała mieszankę. Po 5 sekundach się uchylala.

    Co ciekawe jeśli siłownik był zepsuty (a nie był tani) to nie dało się
    utrafić i zablokować tej klapki w jakimś kompromisowym położeniu bo
    silnik nie zapalał.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: