  • Data: 2011-05-22 11:46:20
    Temat: Re: Gaz łupkowy
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9d94d3bd-fb34-45df-a645-d0d190ecdd52@l14g2000pr
    o.googlegroups.com...
    On May 22, 4:02 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No bo Konrad od poczatku mial ekologie na mysli.

    Raczej związek między ekologią a polityką, gdzie inżynieria jest
    narzędziem. Właśnie jestem w Korei gdzie wybuchł skandal bo okazało
    się że w jakiejś bazie wojskowej amerykanie kiedyś zakopali ogromne
    ilości "Agent Orange" zamiast go odpowiednio zutylizować. W kraju
    gdzie absolutną władzę mają monopole i gdzie jeden preses korporacji
    decyduje o tym ze w tym roku statki będą tańsze kosztem droższego
    internetu, ubezpieczeń zdrowotnych albo masła, raczej bym się nie
    spodziewał żeby media o takiej sprawie w ogóle wspomniały. Otóż tutaj
    jest to aktualnie sprawa najwyższej troski władz, spoleczenstwo jest
    na bieżąco informowane o tym co odkryło śledztwo. Jestem pod
    wrażeniem. Za tydzień będę w Kraju Raju, gdzie znowu zostanę poddany
    propagandzie Donalda i reszty, w jakim to Polacy powszechnym
    dobrobycie wkrótce będą żyć, bo przecież mamy gaz (g)łupkowy...

    Konrad, a przyznaj się w jakim mieście będziesz w Rosji?
    Może w Krasnojarsku?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.