  • 1. Data: 2010-01-21 17:44:24
    Temat: Garsc porad dla zwodowcow :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://vbeta.pl/2010/01/21/jak-zrobic-idealne-zdjeci
    e-do-serwisu-randkowego-zaskakujace-wyniki-badan/
    Tak więc flajszę z kadru zabieramy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-01-21 20:08:21
    Temat: Re: Garsc porad dla zwodowcow :)
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 21 Sty, 18:44, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > http://vbeta.pl/2010/01/21/jak-zrobic-idealne-zdjeci
    e-do-serwisu-rand...
    > Tak wi c flajsz z kadru zabieramy :)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > r ne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /pi chleb w, dwie ryby, woda w wino - kto da przyk ad piractwu?/

    będę musiał sprzedać aparat cifrowy. Mam w komórce więc powinno
    wystarczyć. A ja żyłem płonną nadzieją...

  • 3. Data: 2010-01-21 20:16:46
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > http://vbeta.pl/2010/01/21/jak-zrobic-idealne-zdjeci
    e-do-serwisu-randkowego-zaskakujace-wyniki-badan/

    Czyli, wszystko po staremu, już dawno temu wpajano dzieciom i młodzieży,
    że mówienie o sobie jest przejawem złego wychowania i braku kultury.
    Również, nie wolno było się wywnętrzać przed obcymi i nowo poznanymi
    osobami - to było najcięższe przestępstwo, popełnienie go było przejawem
    pospolitej głupoty!
    Za to wskazane i dopuszczalne było kulturalne sygnalizowanie swoich
    intencji i zamiarów :-)
    'Mam ciekawą kolekcję znaczków pocztowych z Australii, może pooglądasz
    ze mną jutro?'.

  • 4. Data: 2010-01-21 22:14:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hja3pq$fk8$...@n...onet.pl

    > http://vbeta.pl/2010/01/21/jak-zrobic-idealne-zdjeci
    e-do-serwisu-randkowego-zaskakujace-wyniki-badan/
    > Tak więc flajszę z kadru zabieramy :)

    Powłóczyste spojrzenie, najlepiej przyozdobione ;) papierosem w garści...
    To działa od wieków -- głównie na głupoli. Co mądrzejsi w takim właśnie
    spojrzeniu (tępym -- co tu dużo mówić) dopatrują się śladów depresji. :)
    (depresji, znużenia, bezsilności itp.)

    Swoją drogą -- nie wiedziałem o tym, iż z JPII tak mocno nabijają
    się ludzie, że trzeba ich aż atakować za pomocą haków. :)

    http://vbeta.pl/2010/01/18/zostali-zhakowani-bo-nabi
    jali-sie-z-jana-pawla-ii/

    Dla mnie nabijanie się z JPII to jak nurzanie w szambie. :)
    W ogóle ten ,,Kościół'' dla mnie to szambo. :) Cieszę się
    z tego powodu, że nie muszę w to szambo wchodzić samotnie,
    bo zawsze podzielenie tego obowiązku :) z innymi niesie ulgę...
    (nie{}finansową, ale jedna ulgę) Od dłuższego czasu Bogu
    zarzucałem, że siedzi i milczy, a tu tymczasem takie coś!!!
    POPE FUNNY -- szkoda, że dowcipnisie mieszają/mylą naszego
    wielkiego_inaczej z obecnym. :) Ale kierunek ogólnie słuszny. :)

    http://blogs.ballyfermot.ie/darrens/wp-content/blogs
    .dir/72/files/funny-pictures/pope.jpg
    http://darisa.files.wordpress.com/2006/11/pope-rock.
    jpg

    Swoją drogą -- na niektórych zdjęciach JPTU przypomina Jerzego Urbana a na
    innych Nikitę Chruszczowa. Tak naprawdę wyglądał JPII, czy to właśnie są fotożarty?

    http://i7.photobucket.com/albums/y252/mamajerry/nigg
    aplease8az.jpg

    Poza Polską nasz rodak chyba ,,cieszy'' się złą sławą. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' http://eneuel.comyr.com o.`.,

  • 5. Data: 2010-01-21 22:14:39
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 21 of Jan 2010 18:44, Janko Muzykant wrote:

    > http://vbeta.pl/2010/01/21/jak-zrobic-idealne-zdjeci
    e-do-serwisu-randkowego-zaskakujace-wyniki-badan/
    > Tak więc flajszę z kadru zabieramy :)

    Wnioski trochę takie jak "pchła po obcięciu nóg traci słuch".
    Fotki z komórki wysyła abnegat i taki szybko znajdzie potworę.
    Fotki super-hiper-duper wyśle perfekcjonista a takiemu żadna
    się nie spodoba.
    Moim wnioskom też bym nie dawał wiary :-)

    --
    nb

  • 6. Data: 2010-01-21 22:57:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    WARNING! PALIKOT MODE DETECTED_

    adam

  • 7. Data: 2010-01-21 23:33:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4b58dbd5$...@n...home.net.pl

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > WARNING! PALIKOT MODE DETECTED_

    Nie wiem, kim jest Palikot. :) Niby mogę poszukać w Googlach, ale nie wiem, czy
    warto. :)

    Rodziny Jeźdźców Korterii spalonych pod Jeżewem od czasu do czasu pytają
    o to, czy tak surowy wyrok Boski był koniecznością. :) IMO był, bo gdy
    mi ktoś ubliża lub dokucza (a ci ludzie lubią ubliżanie i dokuczanie)
    mogę ugasić chamstwo przypomnieniem wypadku. :)

    JPII dzielił ludzi na ,,szlachtę'' i ,,chłopów'', choć głosił oficjalnie inną naukę.
    Tę inną naukę (oficjalną) mocno wypaczył, rujnując sumienia nie tylko Polaków. :)

    Prawda (jak głosi arcybiskup Ozorowski ustami swego ulubieńca, Jerzego Kopani,
    ateistycznego profesora Katedry Teologii Katolickiej) nie istnieje nawet w definicji.
    :)
    Bóg o sobie mówi, że jest prawdą, drogą i życiem. :)

    Wcześniej czy później trzeba się otrząsnąć z głupot głoszonych przez Jana
    Pawła II (oraz jego podwładnych typu wspomniany tu arcybiskup Ozorowski)
    i uznać, że jednak prawda istnieje (nie tylko w definicji, ale i w życiu)
    a świętość ma niewiele wspólnego z przesiadywaniem na tronie i pożądaniem
    cudzych dóbr. :)

    Na razie Bóg niełaskawie patrzy na wysiłki, celem których ma być wyniesienie JPII
    na ołtarze. Może warto przypomnieć, że póki ktoś nie jest oficjalnie uznany za
    świętego (lub błogosławionego) nie może być za takiego uznawany. W tym celu bada
    się ewentualność świętości, aby zezwolić na stosowny kult -- powszechny (na całym
    świecie) w wypadku uznania osoby za świętą albo lokalny (w dany kraju na przykład)
    w wypadku uznania osoby za błogosławioną. :) Póki ktoś nie jest oficjalnie ani
    świętym,
    ani błogosławionym **nie wolno** otaczać go czcią. :)

    Adolf Hitler za życia był także czczony. Co więcej -- do dzisiaj w niektórych
    miastach jest oficjalnie uznawany jako obywatel honorowy. :)

    Niestety historia obeszła się z Adolfem nieżyczliwie.
    Podobnie z piedestałów pospadały inne głowy. :)

    Na pewno JPII umarł za wcześnie o co najmniej 2 godziny i 23 minuty. :)
    I na pewno to przypomina moją datę urodzin -- 23 lutego. :)
    Kto zna tajniki ;) nauki rzymskokatolickiej, ten wie o tym,
    dlaczego te 2 godziny i 23 minuty stanowią taką wartość. :)
    Można kłamać i twierdzić, że prawda nie istnieje, ale jednak
    wcześniej czy później trzeba zderzyć się z rzeczywistością. :)

    Godzina (i okoliczność) śmierci JPII (czy jakiegoś papieża w ogóle) to
    znak od Boga. Można ten znak zignorować, można uznać za wskazówkę. :)
    Jedni uznają za wskazówkę, inni ignorują -- kto jest tu mądrym, a kto
    głupcem -- nie warto mówić. :) Dla jednych Bóg jest osobą najważniejszą,
    dla innych JPII czy Palikot lub Adolf Hitler.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-01-22 05:52:43
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 22 Sty, 00:33, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Jedni uznaj za wskaz wk , inni ignoruj -- kto jest tu m drym, a kto
    > g upcem -- nie warto m wi . :) Dla jednych B g jest osob najwa niejsz ,
    > dla innych JPII czy Palikot lub Adolf Hitler.

       eneuel@@gmail.com

    Uwaga, egocentryczny, schizfreniczny, zawistny, gnojek.
    Opanowany rzadza zemsty, za jakies wydumane krzywdy, z obsesyjnym
    cytuje:"lizaniem cipki", na czele.
    Stul w koncu pysk wariacie.
    StaM

  • 9. Data: 2010-01-22 07:49:41
    Od: John Smith <u...@e...net>

    kuba napisał(a):
    > Stul w koncu pysk wariacie.
    > StaM

    A jak nazwiesz kogoś, kto próbuje wariatowi coś wyperswadować?
    Wrzuć do KF i po sprawie.

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2010-01-22 09:10:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" 7...@g...goog
    legroups.com

> [...]

    : Uwaga, egocentryczny, schizfreniczny, zawistny, gnojek.
    : Opanowany rzadza zemsty, za jakies wydumane krzywdy, z obsesyjnym

    ,,rzadza zemsty''?

    Dzieci Korterii nawet nie znają ortografii? :)
    Trudno w to uwierzyć -- chyba podszywasz się pod Korteriusza. :)

    : cytuje:"lizaniem cipki", na czele.
    : Stul w koncu pysk wariacie.

    Stulono -- Jeźdźcom Korterii. :) W autokarze jadącym do Częstochowy. :)
    Stulono tak skutecznie, że i sam Bóg nie odkuli. :)
    Stulono tym, którym za ciasno było na świecie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'