    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <5ce8f410$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <qcc6s9$mp5$1@dont-email.me>
    <u...@4...net> <qcf1h2$3nr$1@dont-email.me>
    <5ceb0a62$0$535$65785112@news.neostrada.pl> <qcf5ni$qqp$1@dont-email.me>
    <5ceb9cdc$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qcgras$us1$2@dont-email.me>
    <5cebf65d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchnqd$h8c$2@dont-email.me> <5cec65a2$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchsip$6kj$2@dont-email.me> <qcj96h$4f5$1@dont-email.me>
    <5ced2966$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <qcjtds$735$1@dont-email.me>
    <5ced81f1$0$534$65785112@news.neostrada.pl> <qckief$9ql$1@dont-email.me>
    <5cee47c8$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <qcn3i7$8d9$1@dont-email.me>
    From: z <...@...pl>
    Date: Thu, 30 May 2019 17:36:37 +0200

    W dniu 2019-05-30 o 01:11, Pszemol pisze:
    > Już go nie ma. Czy możesz przestać płakać nad czymś, co było 3 czy
    > 5 lat temu skoro rozmawiamy o wyborze telefonu dzisiaj??

    Ale ŚMIERDZI NADAL bo nadal jest domyślnie włączone.

    > No właśnie nie ciągle ta sama bo już od dawna nieaktualna.
    > A Ty dalej ją powtarzasz, do znudzenia.

    Tu jak zwykle nie ma argumentów bo z faktami się nie dyskutuje

    > Ależ o tym właśnie jest mowa.

    Przecież przyznałem wiele razy że zwalnianie ma zalety. Jeśli użytkownik
    tego chce.

    > Dlaczego więc kupiłeś górno Galaxy S7 które Laguje?

    Bo każdy popełnia błędy. Tylko niektórzy nie potrafią się do nich
    przyznać tak jak Aple.

    > Ale śmieszny jesteś.

    Jestem rozsądny. Śmieszni są ludzie którzy nie myśląc do rozsądku nie
    mogą dojść. Bo nie dopuszczają do siebie argumentów

    Tutaj psychiatra miałby coś do powiedzenia ale nie pora i nie czas ;-)