  • Data: 2019-05-30 17:47:56
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-30 o 01:14, Pszemol pisze:

    > No ale laguje.

    Dlatego będzie nowe xiaomi za te same pianiądze

    > Inną alternatywą jest iPhone który nie laguje za ciut większe pieniądze.

    Jeśli jego bateria potrzyma tyle co Redmi 6 albo Redmi 7 co pomyślę.
    Jakie to model będzie? ;-)

    > Nie chce się kłócić - skądże znowu?

    SE jest faktycznie kuszące (bo twierdzisz że bateria długo trzyma) ale
    chyba się nie przełamię co do rozmiaru.

    > Mam nadzieję, że zawsze Apple będzie takie rzeczy robił dla dobra
    > użytkowników - bo takie były intencje tego "spowalniania".

    W mordę zawiało faszyzmem albo chociaż kaczyzmem. Takie ostatnio modne
    określenia ;-)