  • Data: 2019-06-01 01:52:01
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5ceff887$0$17346$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale ŚMIERDZI NADAL bo nadal jest domyślnie włączone.

    I bardzo dobrze że jest włączone, bo to bardzo pożyteczne ficzer.

    > Tu jak zwykle nie ma argumentów bo z faktami się nie dyskutuje

    Fakty są takie, że Twoja "śpiewka" jest od dawna nieaktualna.

    > Przecież przyznałem wiele razy że zwalnianie ma zalety.
    > Jeśli użytkownik tego chce.

    Jeśli?? A który użytkownik wolałby aby się mu smartfon
    WYŁĄCZYŁ w czasie pisania e-maila albo robienia filmiku?

    > Jestem rozsądny. Śmieszni są ludzie którzy nie myśląc do rozsądku
    > nie mogą dojść. Bo nie dopuszczają do siebie argumentów

    Jeśli chcesz albo chinski rząd Cię szpiegował to kup Xiaomi.

    > Tutaj psychiatra miałby coś do powiedzenia ale nie pora i nie czas ;-)

    Zawsze możesz się z nim umówić na jakiś inny termin.