    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Tue, 28 May 2019 19:37:24 -0500
    <5ce7ea1e$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qc8qan$fqo$1@dont-email.me>
    <5ce7f3f7$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qc92r2$23c$1@dont-email.me>
    <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <qcc6pl$m2q$1@dont-email.me> <5ce9a76b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcdqk8$s4v$1@dont-email.me> <5ceaaf83$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cec18f8$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchom5$m1i$1@dont-email.me> <5cec6e4f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcjn0r$qlg$1@dont-email.me> <5ced69a3$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcjqeh$dba$7@dont-email.me>
    <5ced773c$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcju3i$dua$1@dont-email.me>

    "Filip454" <f...@g...com> wrote in message
    news:qcju3i$dua$1@dont-email.me...

    > Ponownie potwierdza się, że NIGDY NIE MIAŁEŚ DO CZYNIENIA Z JAKIMKOLWIEK
    > URZĄDZENIEM OD APPLE. NIGDY. Za wszystko przecież odpowiada klawisz
    > środkowy.

    Nie do końca. Klawisz "Home" resetuje kontekst do menu.
    Czyli przenosi obraz z aplikacji do menu.
    Jeśli jesteś w menu zagnieżdzonym, w folderze, to jedno
    naciśnięcie Home wychodzi z aplikacji i wraca do tego
    zagnieżdzonego foldera, drugie naciśnięcie wraca do ekranu
    głównego.

    Natomiast iOS ma możliwość powrotu, czyli guzik wstecz,
    ale działa on nieco inaczej. Mianowicie skok do aplikacji
    której używało się przed chwilą robi się naciskając lewy
    górny róg ekranu: tam pojawia się nazwa aplikacja z której
    dostaliśmy "dygresję": np. w czasie czytania Facebooka
    przyszedł SMS, kliknęliśmy na SMSa, odpisaliśmy, i mamy
    Facebook w lewym górnym rogu - wystarczy tam dotknać
    i wracamy w kontekst z którego wyszliśmy.

    Jeśli chcemy wrócić do aplikacji nie ostatniej tylko jakiejś
    jednej z wielu używanych wcześniej to trzeba nacisnąć
    Home dwa razy. Dostaniemy talię kart aplikacji do wyboru.
    Podobny efekt na Samsungu Galaxy to chyba przytrzymania
    Home dłużej.

    Natomiast cofanie się WEWNATRZ aplikacji - tego nie
    obsługuje system operacyjny, to obsługuje aplikacja i tu
    jest już samowola programistów i nie ma globalnego wstecz,
    zwykle pojawi się gdzieś guzik "wstecz" na ekranie, zwykle
    w postaci strzałki takiej jak trójkątny nawias <

    Są różnice systemu w interfejsie z użytkownikiem i nie ma
    na to rady - dla kogos kto przyzwyczajony do Androida
    sposób z iOS może być "nienaturalny" lub "nieintuicyjny"
    i odwrotnie - tak samo jak dla kogoś co całe życie jeździł
    Fordem czy Dodge to będzie w innym miejscu szukał
    wycieraczek czy kontrolek radia na kierownicy jak się do
    Toyoty czy VW przesiądzie. Na to rady nie ma.

    Ubolewam nad tym, że Microsoft oddał walkę i poległ
    zostawiając tylko dwu graczy na rynku, bo ucierpiał na
    tym z pewnością klient, czyli my. Jest jakaś nadzieja
    w aktualnej bitwie jaką toczy Hauwei - chodzą jakieś
    pogłoski o tym że pracują nad jakąś wersją swojego osa
    który jest jakimś klonem Androida - jesli im się uda
    i zrobią jakiegoś "forka" to być może w przyszłości
    będzie nowa opcja dla użytkownika. Kluczem jest tu
    konieczność obsługi apek Androida, inaczej szansy na
    sukces ani na przyszłość nie mają.