  • Data: 2019-05-29 02:46:53
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-29 o 02:37, Pszemol pisze:
    > Natomiast iOS ma możliwość powrotu, czyli guzik wstecz,
    > ale działa on nieco inaczej. Mianowicie skok do aplikacji
    > której używało się przed chwilą robi się naciskając lewy
    > górny róg ekranu: tam pojawia się nazwa aplikacja z której
    > dostaliśmy "dygresję": np. w czasie czytania Facebooka
    > przyszedł SMS, kliknęliśmy na SMSa, odpisaliśmy, i mamy
    > Facebook w lewym górnym rogu - wystarczy tam dotknać
    > i wracamy w kontekst z którego wyszliśmy.

    Jeszcze smyrając od prawej do lewej czasem można to zrobić (np. w Safari
    się tak cofa do poprzedniej strony).

    > Nie do końca. Klawisz "Home" resetuje kontekst do menu.
    > Czyli przenosi obraz z aplikacji do menu.
    > Jeśli jesteś w menu zagnieżdzonym, w folderze, to jedno
    > naciśnięcie Home wychodzi z aplikacji i wraca do tego
    > zagnieżdzonego foldera, drugie naciśnięcie wraca do ekranu
    > głównego.

    Tak, oczywiście masz rację, większość tego jest na górze, w belce
    nawigacyjnej. Był to oczywiście dość duży skrót myślowy (być może nie do
    końca trafiony). Ogólnie chodziło mi o to, że w iPhone zbędny jest
    przycisk wstecz bo jest to zaimplementowane software'owo i niektóre
    elementy funkcji "Wstecz" hardware'owo.

    Ja Home używam rzadko, przyzwyczaiłem się, że najczęściej 3D Touch
    otwieram menedżer zadań i tam dotykam wolnego miejsca, co z kolei
    przenosi mnie do ekranu powitalnego. W edycji tekstu, 3D Touch jest
    naprawdę niezastąpione. Słyszałem, że stopniowo ubijają tę funkcję w
    nowych iPhone'ach. Trochę szkoda. Mogliby zostawić chociaż 3D Touch dla
    samych pól tekstowych.

    W Androidzie brakuje takich rozwiązań, które zdecydowanie ułatwiają
    obsługę, a są w zamyśle bardzo proste.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]