  • Data: 2019-05-29 14:17:07
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5cee46b9$0$526$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2019-05-29 o 02:37, Pszemol pisze:
    >
    > [...]
    >
    > Nie klikam tego codziennie ale w opcjach iPhone gdzie wchodzę do
    > folderu>menu>folder>menu>folder>karta (przykład) nie idzie się cofnąć
    > o krok.

    Nie rozumiem.... jakie menu masz w folderze??
    Przez folder ja rozumiem grupę ikon aplikacji wsadzonych
    do jednego "worka" w oknie głównym iOSa...
    Tam nie ma żadnego menu.

    > Nie wszystkie apki pozwalają również na cofnięcie i nie są wyposażone w
    > "<".

    Jakie nie są wyposażone w "<"?
    Może obsługują wtedy smyranie po ekranie z prawej na lewą?

    > W starszych wersjach IOs tego nie zauważyłem.

    Tak, to było dodane niedawno, znaczy się może z 5-6 lat temu :-D

> [...]
    > mało i apki ściągało się inaczej i też ich sporo było. Apki miały małą
    > wagę (kilka kb) i nie potrzebowały wielgachnych zasobów, działając płynnie
    > i szybko. Też ubolewam nad brakiem Windows Mobile (WM) bo nie dość że
    > obecnie brakuje apek, które kiedyś używałem i lepszej kompatybilności z
    > Windows PC z poziomu smartfona czy to Andek czy IOs, to na dodatek
    > robienie romów czy wszelaka fajna dłubanina, łącznie z łatwością pisania
    > apek odeszła a xda-developers już nie będzie takie samo jak kiedyś :(
    > Początki Androida czy IOs były wtedy wręcz śmieszne a zaczynali od zera,

    Dłubacze tacy jak Ty to mikroskopiny ułamek rynku.

    > Siedzę w urządzeniach mobilnych chyba od poczatku, zaczynając od Palma i
    > ścieżka poszła do Androida bo się szybciej rozwinął a przede wszystkim
    > zapewnił mnogość opcji w wyborze sprzętu jak i oprogramowania, czego
    > brakuje właśnie w Apple. Nawet głupie nawigacje samochodowe oparte są w
    > przeważającej ilości na innym systemie niż iOS. Właśnie zapędy z żądaniem
    > kasy na licencjonowanie systemów operacyjnych położyły Microsoft wobec
    > darmowej alternatywy na czym skorzystało Apple i Android czy powstające
    > inne Linuksy do obsługi urządzeń mobilnych gdzie obecnie Apple zaczyna
> [...]

    Apple się wciąż rozwija i zagarnia coraz większe części rynku mobilnego,
    i to w nowych miejscach, gdzie dotychczas królował Android...
    Popatrz na ostatni przyrost liczby iPhone w Polsce. Mówi Ci to coś?

    > Co do chińczyków, to oni mają swój wewnętrzny ryneczek i swoje systemy od
    > lat, pakowane do różnych smartów niedostępnych dla reszty świata.
    > Wystarczy że się zmobilizują bo potencjał mają niezły. Coraz lepiej
    > wychodzi im hardware i za niewiele lat, mogą stać się bez problemu potęgą,
    > której USA nie zagraża i będzie musiało zacząć się liczyć z nowym graczem
    > na rynku. Dla końcowego klienta to jednak plus.

    Owszem, jeśli nauczysz się czytać i gadać po Chinsku... bo ich apki
    nie są tłumaczone na angielski.