  • 41. Data: 2009-03-11 18:36:05
    Temat: Re: G1 plus szkla manualne - pierwsze starcie ;)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > ..
    >>

    > Mi sie wydaje ze szkoda tak ciac rozdzielczosc i kat widzenia tych
    > szkiel manualnych (FD, M42, etc.), bo to przelicznik czy crop az
    > 2,0x. Duzo lepiej bedzie wygladac taka zabawa na wiekszej matrycy
    > APS-C, ale to trzeba bedzie poczekac na Samsunga NX.

    Najlepiej byc pieknym, mlodym i bogatym :)

    Nie planuje z M42 robic podstawy szklarni - to raczej bez sensu.
    Planuje 50tke, moze jakas setke do zabawy z mala GO ze statywu
    i to wszystko. Do meczenia widoczkow w terenie dka "kity"
    wystarcza z zapasem. Bedzie male, lekie i zabawne ;)

  • 42. Data: 2009-03-11 18:36:36
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Maciek:

    > Tele widziałem luzem za chyba 1350. Ciekawi mnie ile zaśpiewają sobie za
    > 7-14. To już mnie bardziej interesuje, niż tele.

    Z tego co czytałem niewiele mniej niż za tego drugiego 7-14

  • 43. Data: 2009-03-11 18:37:16
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Aaa ... czyli nie udało Ci się kupić tego dwupaka?

    Nie, ale mozna kupic luzem. Pewnie niedlugo.

    > Tele widziałem luzem za chyba 1350. Ciekawi mnie ile zaśpiewają sobie
    > za 7-14. To już mnie bardziej interesuje, niż tele.

    Mnie tez interesuje 7-14, ale az sie boje o cene spytac ;-))

  • 44. Data: 2009-03-11 18:39:32
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Mnie tez interesuje 7-14, ale az sie boje o cene spytac ;-))

    Alternatywnie statyw, glowica i lepienie panoram z 3-4
    pionowych klatek :) Przy nastu mm krajbraz nie porusza
    sie za szybko, wylaczajac wode moze...
    A i z woda od bidy dam rade jak bedzie trzeba.

  • 45. Data: 2009-03-12 09:14:26
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-03-11, śro o godzinie 17:58 +0000, Paweł Szwajkowski pisze:
> [...]
    > bedzie wygladac taka zabawa na wiekszej matrycy APS-C, ale to trzeba bedzie

    W m4/3 z jasnego obiektywu 50-60mm robi się fajna, mała portretówka. Do
    krajobrazów to faktycznie kitowe obiektywy będą lepsze. Ale takie 50/1.4
    da wystarczająco małą GO. Na aps używam głównie f/4, bo mniejszej GO nie
    potrzebuję.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy