  • Data: 2023-12-01 10:24:23
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 09:53, Akarm pisze:

    > Powtórzę:
    >  - niektórzy ludzie w ogóle nie mają LibreLink.
    > Do wysyłania danych na serwer LibreViev używają Juggluco.

    Powtórzę. Po ostatnich pracach wprowadzających zabezpieczenia, po
    stronie LL wysyłanie z Juggluco nie działa poprawnie. Wystarczy się
    zalogować z przeglądarki do swojego konta i sprawdzić. Są tam
    odpowiednie wykresy i wskazania. Te z LL są a Juggluco nie bardzo.

    > Żeby zachować refundację nie trzeba mieć LibreLink. Wystarczy Juggluco.
    > Juggluco wysyła informacje o skanowaniu sensora chyba kilka razy na
    > godzinę teraz, od kilku tygodni - w nowych wersjach. Oczywiście bez
    > skanowania.
    > Od dłuższego czasu kilka razy o tym tutaj pisałem.

    Jeszcze raz. Obecnie ta forma nie działa prawidłowo. Jeśli używasz
    Juggluco to uruchom przeglądarkę np. w kompie, zaloguj się i sprawdź czy
    są podane jakieś wartości. U mnie nie ma (oczywiście hasła loginy
    prawidłowe).

    Na dodatek, trzeba sprawdzać LL bo żonie potrafi się sam odpiąć od
    konta/wylogować, np po restarcie telefonu. Ponowne zalogowanie
    oczywiście rozpierdala całą zabawę, bo system nagle twierdzi, że "widzi"
    inny telefon (cały czas ten sam MotoG20)i przestaje skanować sensor
    przez BT aż do końca "time limit" sensora. Nowy czujnik (trzeba znów
    sprawdzić, czy LL jest zalogowana) i tak "kórwa w kułko".

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>