  • Data: 2023-12-01 16:52:37
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: Akarm <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powtórzę. Po ostatnich pracach wprowadzających zabezpieczenia, po
    > stronie LL wysyłanie z Juggluco nie działa poprawnie. Wystarczy się
    > zalogować z przeglądarki do swojego konta i sprawdzić. Są tam
    > odpowiednie wykresy i wskazania. Te z LL są a Juggluco nie bardzo.

    Gdyby aplikacja Juggluco nie wysyłała wszystkich danych z sensora do
    LibreView, to ludzie masowo traciliby refundacje.

    > Jeszcze raz. Obecnie ta forma nie działa prawidłowo. Jeśli używasz
    > Juggluco to uruchom przeglądarkę np. w kompie, zaloguj się i sprawdź czy
    > są podane jakieś wartości. U mnie nie ma (oczywiście hasła loginy
    > prawidłowe).

    Jeszcze raz:
    - LibreLink nie jest aplikacja potrzebną do przesyłania danych na
    serwer LibreView. Wielu użytkowników FeeStyle Libre w ogóle nie ma tej
    aplikacji.
    Do wysyłania danych na serwery LibreView korzysta się z Juggluco.
    Kilka tygodni temu to było kilka-kilkanaście symulacji skanowania na
    dobę, teraz to już chyba kilka razy na godzinę.
    Ja z tego wysyłania zrezygnowałem, bo nie da się wysyłać z dwóch
    aplikacji jednocześnie, a wygodniej wpisuje mi się szczegóły całego
    jadłospisu w LibreLink niż w Juggluco. W Juggluco też się da pisać, ale
    strasznie dużo z tym zachodu i trwa bardzo długo. Wyłącznie z tego
    powodu używam jeszcze LibreLink. Juggluco wysyła mi dane do xDrip+ bo ta
    aplikacja jest najużyteczniejsza i z jej pomocy głównie korzystam.

    > Na dodatek, trzeba sprawdzać LL bo żonie potrafi się sam odpiąć od
    > konta/wylogować, np po restarcie telefonu. Ponowne zalogowanie
    > oczywiście rozpierdala całą zabawę, bo system nagle twierdzi, że "widzi"
    > inny telefon (cały czas ten sam MotoG20)i przestaje skanować sensor
    > przez BT aż do końca "time limit" sensora. Nowy czujnik (trzeba znów
    > sprawdzić, czy LL jest zalogowana) i tak "kórwa w kułko".

    Ja nie stwierdzam żadnego wylogowywania się z konta, a potrafię kilka
    razy w tygodniu restartować telefon. Jeśli gdzieś odejdę na dłuższą
    chwilę, to po powrocie w okolice telefonu aplikacje łączą się z sensorem
    w ciągu (najdalej) minuty.

    --
    -
    Akarm