    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <s2akc8$1e8q$3@gioia.aioe.org> <s2b843$rop$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s2iad4$18i3$1@gioia.aioe.org> <s2iqr8$8ja$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s2kt8b$tm1$1@gioia.aioe.org> <s2m81i$6fs$1@dont-email.me>
    <s2njc3$kgk$1@gioia.aioe.org> <s2nqc6$vvi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s2pnh1$4o0$2@gioia.aioe.org> <60512a6e$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <s2sqjb$mqm$1@gioia.aioe.org> <s2t08u$t22$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s37do7$c27$8@gioia.aioe.org> <s3ami9$7bi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s3eu5t$19kh$3@gioia.aioe.org> <s3fv82$qsf$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s3pltb$1mk4$2@gioia.aioe.org> <s3s7lv$pu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s3vnas$1u4c$2@gioia.aioe.org>
    <60647252$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <s4egk7$h0a$2@gioia.aioe.org>
    <606d9502$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <s4ubmj$d7g$2@gioia.aioe.org>
    <60742f6c$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <s5u0hq$5gs$4@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Date: Fri, 23 Apr 2021 22:08:27 +0200

    Użytkownik "trybun" napisał w wiadomości grup
    W dniu 12.04.2021 o 13:30, Grzegorz Niemirowski pisze:

    >Nigdy nie zaakceptuję sytuacji gdy ktoś za ciężką kasę sprzedaje mi
    >antywirusa który z założenia ma mi chronić komputer, ale on tego nie
    >robi bo nie potrafi ochronić przed szyfrowanym wirusem.

    Zaraz tam "szyfrowanym".
    Zdajesz sobie sprawe, ze AV moze chronic tylko przed wirusami, ktore
    zna.

    Pojawi sie jakis nowy wirus, to nie bedzie chronil.

    >Tak samo niedopuszczalne jest to że ktoś żąda ode mnie kasy za
    >instalację a`la 7.2KWh a mam założoną taką która ledwie wyciąga 5KWh.

    No coz, sam musisz sobie odpowiedziec, czy rozmowa byla:
    -proponujemy instalacje o mocy (do) 7.2kW ... i w zasadzie taka jest,
    tylko zle zamontowana, bo dobrze sie nie dalo,
    -oferujemy instalacje o mocy (do) 7.2kW, ale u pana wyjdzie troche
    mniej, bo dach zly,
    -pan chce 5MWh rocznie, wiec na pana dachu musimy zalozyc 7kW, aby
    tyle wyszlo .. srednio.

    >Teraz pytanie do Ciebie - co Ciebie skłania do podpisywania umów
    >które są czystą fantazją sprzedawcy i jeszcze na dodatek ich bronisz?

    No coz - czasem wiedza lub doswiadczenie.

    >"Oderwanie od rzeczywistości", jak Ty właściwie postrzegasz tą
    >"rzeczywistość" bo to jawne oszustwo po stronie sprzedawcy i granie
    >uczciwym ludziom na nosie.

    No ale zaraz - kupiles drogi AV, bo masz w umowie, ze w 100%
    zabezpiecza komputer ?

    J.