  • Data: 2021-04-24 22:18:10
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw
    .pl...
    Pan J.F. napisał:
    >Nie.

    To w czym byl problem ze zgloszeniem?
    Bo pisales, ze oni chcieli wynik speedtesta ?

    >Nie wiem co (lub kto) głupie, ale tego zrobić nie potrafili (albo nie
    >chcieli).

    Pomiedzy "nie chcieli" a nie "sprzet nie umie" jest duza roznica.

    A sprzet chyba jakie priorytety ma, zeby np TV nie rwala ..

    >Podpisałem.

    A o innych to pisales
    "A jeszcze większym, by najpierw umowę podpisać, a potem żalić się
    na newsach jacy to oszuści."

    :-P

    J.