  • Data: 2021-04-25 14:30:02
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ja tam widze roznice miedzy nie chceniem podniesienia priorytetu
    > jednemu awanturujacemu sie klientowi, a globalnym ustawieniem
    > priorytetu na serwer speedtesta, zarzadzonym odgornie, aby klienci
    > sie nie awanturowali :-)

    Jedno co mogli zrobić, to dać bonifikatę na abonament. System billingowy
    jest na to przygotowany. Zarządzania siecią powyżej najprostszych potrzeb
    nie mają żadnego.

    > No ba, przez DSLAM, ale doslac do DSLAM jakos trzeba.

    Z innego miejsca.

    > Innym kanalem, ale czy nie wirtualnym?

    Niekoniecznie.

    > Wiec priorytety nadal moga byc, tylko np w sensie ATM a nie IP ...

    Kanał dosyłowy dla TV jest przewidywalny, zależy od liczby programów,
    a nie liczby odbiorców.

    > Jak sie radykalnie pogorszy, to bedziesz :-P

    Ale nie na umowę.

    > A Trybun Ci z satysfakcja odpisze "widzialy galy co podpisywaly " :-P

    Mała szansa, że przeczytam. W ogóle mała szansa.

    --
    Jarek