  • Data: 2021-04-24 21:38:06
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.
    pl...
    Pan J.F. napisał:

    >Kilkanaście albo kilkadziesiąt minut to nie jest "chwilowe".

    Ale po telefonie na infolinie natychmiast przechodzilo ?

    >Na zatkany ostatni odcinek łącza to nie pomoże. A urządzenie końcowe
    >(DSLAM) żadnej priorytetyzacji robic nie umie.

    Ale pisales, ze bylo zatkane lacze miedzy DSLAM a "czyms wyzej".
    To trzeba na tym czyms priorytety wprowadzic.

    A czy te DSLAM takie glupie ... to mam watpliwosci.

    >Jest dokładnie odwrotnie. "Down" jest zawsze równe jak nożem uciął.
    >Natomiast "up" zostało przez operatora zaniżone względem możliwości
    >technologii. Jednak rozliczanie ruchu jest sekundowe, więc pierwsza
    >sekunda wysyłania idzie z pełną technologiczna prędkością.

    A to juz nie wiem, jak oni to szczelinowanie zrobili ...

    >Zmienić oczywiście może (o to go nawet przez chwilę podejrzewałem),
    >ale taki zapis nic nie da. "Dobroć" łącza jest pojęciem względnym.

    >Gdyby się radykalnie pogorszyło, to może bym i napisał. Ale jakoś
    >to mało prawdopodobne jest.

    Ale nic nie zapewniajacą umowe podpisales :-P

    J.