  • Data: 2021-04-09 18:06:20
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Tu masz 100% racji, jeszcze nie widziałem opornika, który by zysk
    >przynosił. Zawsze tylko straty i straty... ;)

    No, kiedys widzialem jakas kryptografie czy komunikacje szumowa.
    Tzn publikacje z teoria widzialem.
    Wiec niby straty ale uzyteczny zysk :-)

    A z bardziej przyziemnych to optymalizacja szumowa wzmacniaczy
    opornikiem bazowym, co do ktorej jakos nigdy nie bylem przekonany, ale
    moze to dziala ...

    J.