  • Data: 2021-04-12 12:16:55
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Apr 2021 10:30:57 +0200, trybun wrote:
> [...]

    No zachodzi ciekawe pytanie prawne - czy powinni zrobi taka
    instalacje, aby w maksymalnych warunkach dala te 7.2kW,
    czy powinni ostrzec, ustnie i pisemnie, ze 7.2kW jest nominalnie, i z
    uwagi na dach to nigdy tyle nie bedzie ...

    > Pewnie liczysz na to że gdzieś drobnym druczkiem jest o szczególnych
    > warunkach, rozczaruję Cię - nic takiego nie ma.

    A chyba powinno byc, bo wiecej niuansow jest, ze np w nocy nie
    dzialaja.

    J.