    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Date: Wed, 10 Mar 2021 17:51:13 +0100

    W dniu 2021-03-10 o 16:23, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > Albo zbierac pieniadze na adwokata, zbierac material dowodowy ... i
    > korzystac z praw konsumenta :-)
    Nic nie zrobi, doradca pewnie nie jest w ciemię buty, nic na papierze
    nie będzie miał.

    > Skoro miala instalacja wystarczyc na grzanie pradem i piecem oporowym,
    > to niech naprawiaja :-)
    ;)

    > Tylko sie pewnie okaze, ze na pismie tego nie ma, tylko na gebe ...
    No właśnie.

    kw-monoblok-honeywell-10450631919

    > Powietrzna ... poradzi to sobie ostrą zimą ?
    Nie wiemy gdzie autor mieszka aletylko Suwałki i okolice mają ostrą
    zimę, u mnie bywała ale jej nie ma, tej zimy chyba max to było -12st.
    Nawet jak będzie -20 to PC pójdzie najwyżej z COP=1 czyli jak grzałki, w
    pozostałe będzie na plusie w stosunku do grzałek.

    --
    Janusz