  • Data: 2021-03-10 17:55:46
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-10 o 15:15, trybun pisze:
> [...]
    kw-monoblok-honeywell-10450631919

    > Tak można powiedzieć zawsze i o każdym. Już widzę te słowa krytyki
    > gdybym to wybrał jednak PC a nie piec...
    Bo? chyba że wydałbyś na nią powiedzmy 50kzł co jest realne przy
    odwiertach, ale nowe PC PW to są dwadzieścia parę kzł, używki widziałeś.
    Przerobione z klimy ktoś się chwalił można kupić za ~16 kzł.

    > A sam zakup pieca był gruntownie przemyślany, po stronie  "za" szala się
    Ale czym Cie ujął tym 'za'? ile kosztował piec?

    > ugina pod ciężarem argumentów, po stronie PC jest tylko jeden - możliwe
    > że wystarczy prądu z fotowoltaiki na obsługę.
    Wg mnie decydujący, po 6-8 latach masz ogrzewanie za darmo.

    --
    Janusz