  • 61. Data: 2011-05-24 13:24:32
    Temat: Re: Fotoradary Kobylnica
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Była nawet o tym przypadku dyskusja na grupie i właśnie takie wnioski wyszły.

    Choć nie wykluczam że są i inne systemy gdzie się wycina i wkleja powiększony
    fragment zdjęcia.
    To co opisałem to głównie chyba do nocnych gdy następuje prześwietlenie tablicy od
    błysku.

  • 62. Data: 2011-05-24 14:00:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 12:45, Robert Rędziak pisze:

    > Filtr Seidela.

    A to swoją drogą.

  • 63. Data: 2011-05-24 15:46:03
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 21:30:17 +0200, blachu napisał(a):

    > trzeciej) w myśl nowych przpisów. Jechałem sobie ostanio przez Bytom i za
    > wiaduktem pomiędzy Karbiem a Centrum stoi sobie po prawej stronie na terenie
    > BP czynny fotoradar. Wcześniej w ogóle nie ma tabliczki z informacja o
    > pomiarze prędkości.

    A okulary Waszmość posiadasz ?
    Jeżeli tak to czas je założyć, jeżeli nie to udać się do okulisty celem
    sprawdzenia wzroku ;)

    Jeszcze jest kwestia słowa "ostatnio", bo latem ubiegłego roku znak D-51
    już był postawiony zarówno po prawej jak i lewej stronie jezdni.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 64. Data: 2011-05-24 17:10:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 15:46:03 +0200 osobnik zwany huri_khan
    wystukał:

> [...]
    >
    > Jeszcze jest kwestia słowa "ostatnio", bo latem ubiegłego roku znak
    > D-51 już był postawiony zarówno po prawej jak i lewej stronie jezdni.

    ciekawe tylko w jaki sposób to oznakowanie jest zgodne z nowym
    rozporządzeniem, które jest w planach. nie ma kwitu nie ma zgodności.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2011-05-24 18:37:49
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-24 00:53, Rafał Grzelak pisze:

    > A gdyby tam nagle było przedszkole... w przyszłości...

    Matka siedzi z tylu, tak powiedzial!

    --
    venioo
    GG:198909

  • 66. Data: 2011-05-24 22:48:44
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 15:10:24 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > ciekawe tylko w jaki sposób to oznakowanie jest zgodne z nowym
    > rozporządzeniem, które jest w planach. nie ma kwitu nie ma zgodności.

    Czyli żaden stacjonarny fotoradar nie może pstrykać zdjęć na podstawie
    których zostniesz ukarany ?

  • 67. Data: 2011-05-24 22:49:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:48:44 +0200 osobnik zwany huri_khan
    wystukał:

    obecnie? nie.

  • 68. Data: 2011-05-25 09:03:54
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-24 18:37, venioo pisze:

    > Matka siedzi z tylu, tak powiedzial!

    Sprawdź czy nie ksiądz.

  • 69. Data: 2011-05-25 10:34:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-23 23:20, Robert Rędziak pisze:

    > W okolicach Wrocławia jeździ się paskudnie. Wąsko i słupki.
    > Lepiej nadłożyć autostradą i potem przebić się do Częstochowy.

    Wszystko się zgadza - od takiego ruchu ma być A8/S8.

    > Od Łowicza do Warszawy: co trochę te cholerne wysepki i dwa
    > pasy, gdzie 2+1 pozwoliłoby jakoś wyprzedzać konwoje ciężarówek.
    > Nawet jak znajdziesz trochę miejsca, żeby się wyrwać ze sznurka,
    > to musisz jeszcze brać pod uwagę wysepki.

    Tu podobnie - A2 ma przejąć ruch tranzytowy.

    > Ale system automatyczny nie zaprojektuje nowych węzłów drogowych
    > czy dróg.

    Te są projektowane i ich budowa postępuje.

  • 70. Data: 2011-05-25 10:37:58
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Być może - osobiście częściej bywam w części zachodniej i tam też
    > tego dostatek. Sporo również turystów z niemieckimi (i nie tylko)
    > rejestracjami, więc domniemane dochody zdają się być sporo
    > pomniejszone w teorii, ponieważ zazwyczaj wolno jeżdżą po
    > zabudowanym, a nawet jak fotkę cykną to nic im z tego.
    > Zresztą w ogóle mnie to nie dziwi, skoro spotykam to każdego
    > dnia w różnych miejscach i z różnym natężeniem.

    > Jakie detektory masz na myśli? Reagujące na SM? ;)

    Zapewne detektory radarów. Nielegalne w użyciu, zresztą.

    > Nie zabraknie - wezmą kredyt. Doświadczenie krajów zachodnich mówi, że
    > to doskonała maszynka do poprawienia bezpieczeństwa i do robienia
    > pieniędzy.

    W normalnym kraju kary nie są źródłem dochodów. Celem kar jest ukaranie a nie
    zarobek.

    > Kiedyś tutaj podawałem ile Francja ma dochodu rocznie
    > z tego patentu. Policjanci mogą wykonywać pożyteczniejszą pracę,
    > a system sam nie tylko sam finansuje, ale przynosi dochód, z
    > którego można przeznaczyć na kolejne elementy bezpieczeństwa/jakości
    > w ruchu drogowym. To działa.

    Podatek od ponadnormatywnej prędkości.

    > W szczegółach nie wiem jak to wygląda,

    Ty nie wiesz?! 8-O ;-)

    ale nie sądzę by to był jakiś
    > problem dla SM.

    Zasadniczy, nie zarabiają wtedy na gminę. W wypadku tych fotoradarowych gmin to
    jest zwykły biznes -- o żadne bezpieczeństwo nie chodzi tylko o zarobek. I jak
    to w biznesie -- zabawa w sąd to tylko koszty a żadnego zarobku. Do momentu
    kiedy zbyt duży procent z których chcą ściągnąć myto się nie zbuntuje po porstu
    nie opłaca się im ścigać ich po sądach. Będą ścigać dopiero wtedy, gdy im to
    wpłynie na podniesienie ściągalności.

    pzdr

    \SK