  • 51. Data: 2011-05-24 11:57:38
    Temat: Re: Fotoradary Kobylnica
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 11:44, Maciek pisze:
    (...)
    > U mnie też numery wiszą gdzieś na asfalcie, a na jednym zdjęciu to nawet
    > w dwóch kopiach (jedna to lustrzane odbicie dodatkowo odwrócone i
    > wiszące na kole). Ale niestety wygląda na to, że to mój grat, no i tego
    > przystojnego facia za kierownicą też znam ;-)

    Przecież tak zawsze robią i nie jest żadna manipulacja - tablica jest
    powiększona i gdzieś tam wklejona.

  • 52. Data: 2011-05-24 12:07:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-24 11:44, Maciek pisze:
    > Ale niestety wygląda na to, że to mój grat, no i tego
    > przystojnego facia za kierownicą też znam ;-)

    A może oni poprawiają wygląd kierowców fotoszopem, że niby jak dobrze
    wyszedłeś to za dobrą fotkę warto zapłacić?
    :-)

    KJ

  • 53. Data: 2011-05-24 12:13:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 11:57, Artur Maśląg pisze:
    > Przecież tak zawsze robią i nie jest żadna manipulacja - tablica jest
    > powiększona i gdzieś tam wklejona.
    Tablica jest powiększona i wyciągnięta na oddzielne zdjęcie. Ale oprócz
    tego są zdjęcia pojazdu, na których tablice widać w postaci białych
    plam, a gdzieś na asfalcie, kole, czy karoserii pojazdu jest wklejony
    numer, który normalnie pasowałby do tej białej plamy na tablicy, tyko
    jakoś tam nie trafił. Jak już pisałem, na jednym zdjęciu pojazdu jest
    dodatkowa kopia w formie jakiejś odbitki poodwracanej.

    Maciek

  • 54. Data: 2011-05-24 12:19:37
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

    >W dniu 2011-05-24 11:44, Maciek pisze:
    > (...)
    >
    > Przecież tak zawsze robią i nie jest żadna manipulacja - tablica jest
    > powiększona i gdzieś tam wklejona.

    Wiem, że gdzieś na boku powiększa się tablicę rejestracyjną. Tyle, że na tym
    zdjęciu nie było jej w miejscy gdzie być powinna i na 100% nie byłem w tym
    czasie w miejscu gdzie znajduje się fotoradar.
    Odpisali, że to z powodu awarii fotoradaru.

  • 55. Data: 2011-05-24 12:30:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 12:19, K.Z. pisze:
    (...)
    > Wiem, że gdzieś na boku powiększa się tablicę rejestracyjną. Tyle, że na tym
    > zdjęciu nie było jej w miejscy gdzie być powinna

    A gdzie być powinna?
    http://www.zurad.com.pl/jpag/imageslk/news/frapidcm/
    frapidcm.jpg
    http://www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/innova/a
    ssets/mogilno/zdjecia/rekordzista%20w%20Kwieciszewie
    .JPG

    > i na 100% nie byłem w tym czasie w miejscu gdzie znajduje się fotoradar.

    Znam takie tłumaczenia i to nie pytam. Różnie już się ludzie
    tłumaczyli.

    > Odpisali, że to z powodu awarii fotoradaru.

    Być może, niemniej w przypadku wątpliwości powinni taką "dokumentację"
    "koszować", a nie próbować wysyłać do ludzi - tym bardziej, że na
    dzień dzisiejszy robione jest to ręcznie, a nie przez automat.

  • 56. Data: 2011-05-24 12:45:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 24 May 2011 12:13:28 +0200, Maciek <m...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    > plam, a gdzieś na asfalcie, kole, czy karoserii pojazdu jest wklejony
    > numer, który normalnie pasowałby do tej białej plamy na tablicy, tyko

    Filtr Seidela.

    r.
    _____________

  • 57. Data: 2011-05-24 12:50:51
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-24 11:24, Artur Maśląg pisze:

    > Byłem wielokrotnie i nie zamierzam tego udowadniać w żaden sposób.

    Oczywiście, że nie musisz bo już to wielokrotnie robiłeś.

    A.

  • 58. Data: 2011-05-24 12:53:46
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-24 09:53, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 09:26:40 +0200 osobnik zwany K.Z. wystukał:

    > ale wysłałeś to do prokuratury?
    > to przecież ordynarne oszustwo, przekroczenie uprawnień przez
    > funkcjonariusza państwowego i poświadczenie nieprawdy.
    > Kolesie ze straszy fiejskiej mogą dostać po parę lat.

    Prawdopodobnie to nie robili chłopaki z SM, a firma, którą wynajmują.
    Taka firma inwestuje w sprzęt, obrabia zdjęcia, wystawia gotowe mandaty,
    w zamian dzielą się zyskami.

    A.

  • 59. Data: 2011-05-24 13:19:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-24 10:38, K.Z. pisze:
    > Zdjęcie było od tyłu i rejestracja nie była na zderzaku tylko wklejona
    > poniżej na drodze.

    A to jest dość normalne. Widziałem parę razy. To nie było wklejenie, tylko drugie
    odbicie obrazu, dużo słabsze i przesunięte w dół. To działa na podobnej zasadzie jak
    lusterko wsteczne w trybie noc, tylko z mniejszym przesunięciem. Pozwala to odczytać
    tablice, które na zdjęciu "głównym" są zwykle bardzo prześwietlone ze względu
    na ich odblaskowość, a na tym przesuniętym wypadają na ciemnym asfalcie.

  • 60. Data: 2011-05-24 13:21:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:irg478$2ljv$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > względu
    > na ich odblaskowość, a na tym przesuniętym wypadają na ciemnym asfalcie.

    Była nawet o tym przypadku dyskusja na grupie i właśnie takie wnioski
    wyszły.