  • Data: 2009-05-05 05:44:33
    Temat: Re: Fotografowaniee akcji policji i antyterrorystów
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    see_you napisał(a):

    > Hmmm...
    > Ciekawe co sobie myslisz o fotoreporterach wojennych
    > - szczegolnie, tych ktorzy juz nie zyja...

    Żeby być reporterem wojennym to jednak trzeba mieć zapotrzebowanie na
    adrenalinę. Robert Capa twierdził, że jeśli zdjęcie nie jest dobre,
    oznacza to, że nie podszedłeś dość blisko. Zginął w Indochinach, wszedł
    na minę. A pchał się wszędzie. Był jednym z trzech czy czterech
    fotoreporterów, którzy lądowali w dniu D na plażach Normandii. Do tego
    jednak trzeba specyficznej psychiki. Przeciętny człowiek nie pcha się w
    miejsce, gdzie kule latają we wszystkich możliwych kierunkach, tym
    bardziej, że nie wiedziano jak się potoczy cała akcja, a wcześniej był
    rajd na Diepe, gdzie Kanadyjczycy zostali zmasakrowani

    wer