  • Data: 2009-05-05 15:08:31
    Temat: Re: Fotografowaniee akcji policji i antyterrorystów
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" napisał

    > Nie wypowiedzi, tylko wolnosc do wspoltworzenia opinii publicznej przez
    > nieweryfikowalne wycinki faktow prezentowane przez kompletnych amatorow
    > czesto nie majacych pojecia o temacie.

    No ale to jest właśnie efekt swobody wypowiedzi.
    Mnie nie przeszkadza pierdylion informacji tworzonych przez takich czy
    siakich ludzi.
    Ja (i każdy) ma też swoją swobodę - swobodę nie przyjmowania faktów lub
    "faktów".
    To jest już w takim natężeniu, że zaczyna mieć skutek odwrotny do
    zamierzonego.

    Przyklasnąłbyś _jakiejkolwiek_ formie cenzury ?

    > W Wikipedie tez wierzysz? Bo ja wole leksykon opracowany przez grupe
    > specjalistow, niz belkot nastolatka. Sam kilka artykulow z dziedziny
    > motoryzacji poprawialem, pozniej juz przestalem w ogole tam zagladac.

    Z Wikipedii rzadko korzystam, jeśli już to z anglojęzycznej i nie narzekam.
    Może zalezy od dziedziny wiedzy - jeśli taka co się śni po nocach dzieciom
    czyli szybkie bryki i cool-fony to może i racja ale są takie w których
    poziom Wikipedii pewnie dorównuje rzetelności i skrupulatności z
    popularnonaukowej bibliografii.

    Do niedawna niewąska grupa specjalistów w kółko pisała, że żyjemy w raju, a
    problemy jeśli są to mają charakter przejściowy i niezależny od istoty
    obowiązującego systemu. Inna grupa specjalistów - wykształceni
    dziennikarze - non stop ustalenia pierwszej grupy specjalistów podtrzymywała
    na dwóch kanałach TV i czterech radia.
    Tak więc z tymi specjalistami to też ostożnie, zwłaszcza że UE też nie
    wydaje się stronić od dekretowania faktów i "faktów" ; )

    adam