  • Data: 2009-05-05 11:13:19
    Temat: Re: Fotografowaniee akcji policji i antyterrorystów
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Lukasz Bąk" <m...@g...com> wrote in message
    news:gtmurg$f2g$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ciężko powiedzieć czy to wina braku przeszkolenia medycznego. To w
    > zasadzie wyłaniająca się pewna choroba z jaką mamy do czynienia.
    > Zaistnienie w serwisie internetowym stawia się w zasadzie na pierwszym
    > miejscu. Podobnie z innymi "materiałami a la paparazzi". Błyśnięcie na
    > plfoto z czarnobiałym zdjęciem gdzie wyszopowało się czerwień krwi na
    > szybie jakiegoś nieszczęśnika to prawdziwy "wypas". Taka postawa to efekt
    > uboczny wielkiej medializacji. Stąd też domniemanie, że prawo jest nawet
    > po stronie łapaczy sensacji, tych którzy widzieli i wiedzą itp. Ja bym
> [...]

    Poruszyles dosc ciekawy temat, bo przeraza mnie rosnaca ilosc serwisow
    informacyjnych opierajacych sie na amatorskich materialach. Coraz wiecej
    stron pozwala uzytkownikom prezentowac wlasne zdjecia i filmy na dany temat,
    oczywiscie okraszone komentarzem autora.

    Zamiast profesjonalnego dziennikarstwa z dystansem i wieloletnim
    doswiadczeniem w ocenianiu i prezentacji wydarzen, mamy bande dzieciakow z
    komorkami pokazujaca to akurat wpadlo im w oko.

    Pozdrawiam
    Kamil