  • Data: 2009-05-05 05:15:38
    Temat: Re: Fotografowaniee akcji policji i antyterrorystów
    Od: "Łukasz Bąk" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gtnt76$5bg$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Zgodnie z zasada, ze o umarlych dobrze albo wcale to nic...

    Gdzieś w tym wątku już wyraziłem opinię którą mogę dla potrzeb pytającego
    rozjaśnić. Nikt pod kule nie pcha się bo lubi. Jedni z rozkazu, drudzy z
    powołania (dla "sprawy, zasady, wartości"). Jednak jak się patrzy na
    współczesne "wojny" to wszyskich ich cechuje jedna wspólna rzecz - dla kasy.
    Więc ryzyko wliczone w cenę.

    Zastanawiam się właśnie co jeszcze można do tego wątku podpasować abym za
    wczasu sam sobie równie trafne gwoździe wbijał. ;)

    Łukasz Bąk

    --
    "Niektórym ludziom wciąż się wydaje, że każdy kto wygłasza opinię
    równocześnie chce z niej zrobić wykładnię prawa obowiązującego."