  • Data: 2009-05-05 17:20:30
    Temat: Re: Fotografowaniee akcji policji i antyterrorystów
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" napisał

    > Cenzura a odsiewanie bzdur to nie to samo. Zreszta jak je odroznisz nie
    > majac wgladu do zrodel i szerokiej wiedzy w zakresie omawianego tematu?

    Nie ma takiej metody aby odsiać ziarna od plew w tak rozległym medium.
    Chińczykom to jakoś wychodzi ale chyba nie o takie podwyższanie poziomu
    chodzi ?
    Jak się dobrze zastanowisz nad tym _jak_ to zrobić to zrozumiesz, że gdy
    ktoś zacznie robić nam dobrze to tak to spartoli, że ie będzie czego
    zamiatać ; )

    > Jakie sa te powazne tematy?

    No dla mnie to akurat było coś z czasów II WŚ. Jakiś czas temu znalazłem na
    Wikipedii całkiem rozsądnie przygotowany skrót mało znanego wątku z okresu
    wojny, którego udziałowcami byli Polacy, a który u nas nie doczekał się
    nawet zająknięcia w literaturze tematycznej.

    Bradzo często

    > http://www.theclimatescam.com/2008/04/26/wicked-wiki
    pedia/
    > http://www.openculture.com/2007/08/tracking_wikipedi
    as_manipulations.html
    > http://www.geeknewscentral.com/2008/10/06/wikipedia-
    manipulation-exposed/
    > http://www.zionismontheweb.org/internet_warfare/obol
    er_and_honest_reporting_on_wikipedia.htm

    > I wiele, wiele innych...

    OK, ale to nie jest szczególnie dziwne.
    To samo masz w gazetach - z lewa i z prawa czytając będziesz miał
    diametralnie inny opis prostego wydarzenia.
    Jedni historycy wyciągną całkowicie przeciwne wnioski niż wyciągnęli inni
    historycy.
    Profesorowie prowadzą naukowe debaty z innymi profesorami podważając
    wzajemnie wyniki swoich prac aby wyciągnąć kompletnie przeciwstawne wnioski.

    > Alez to najprawdziwsza prawda i problemy maja charakter przejsciowy. 30-40
    > lat i nie bedzie po nich sladu ;-))

    No właśnie - obecny problem z internetem też przeminie. Jak ludzie będą się
    częstować w sieciach p2p pirackimi kopiami filmów, swoimi filmikami z
    komórek o jakości HD, zdjęciami z urlopu z apartów 100 Mpix, i muzyką z
    Blueraya to to wszystko pewniego dnia pierdyknie i nie będzie żadnego
    interentu ; ))))
    Kable się stopią od tych pierdybajtów śmiecia i będzie spokój : )))))

    adam