  • 51. Data: 2009-04-08 15:32:51
    Temat: Re: Fotografowanie dziecka
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 14:57:59 +0200, a402 napisał(a):

    > Moje obawy o zdrowie psa w sytuacji kiedy pajac błyska fleszem prosto w
    > oczy jest fobią? Błyska z odległości ok 1 metra.
    > Błyśnij sobie w oczy z takiej odległości.

    Błyskałem nieraz i to nie kompaktem a Metzem - GN 40 - więc dużo
    mocniejsza od błyskadełek wbudowanych w aparat.
    Druga sprawa że przy takiej lampie z 1m trzeba by robić na przysłonie
    F/32 żeby nie przepalić (i ISO 100) - dość nierealne założenie, więc
    lampki zewnętrzne nie błyskają z maksymalną mocą.

    W każdym razie mój pies nadal ma dobry wzrok i wypatrzy z daleka każdego
    dużego psa którego mógłby obszczekać (a podobno psy mają słaby wzrok) ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 52. Data: 2009-04-08 15:48:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@o...pl>, a402 <z...@o...pl> wrote:

    > Przyjdz, błyśnij mojemu dziecku na wprost. Będzie to ostatni błysk w
    > twoim fotograficznym życiu.
    Taaak. Ciekawe.
    Nie rozumiem dlaczego ktos chcialby do ciebie przychodzic.
    Moze sam zajmij sie sowim dzieckiem...

    TA

  • 53. Data: 2009-04-08 16:00:11
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <8...@g...go
    oglegroups.com>,
    "d...@v...pl" <d...@v...pl> wrote:

    > Psów nie traktuje się fleszem tylko kijem. Ewentualnie butem.
    > jak się boisz o jegio wzrok to do kagańca końskie klapki.

    Kolejny bydlak.
    :-(
    Gdzie ja zyje?

    TA

  • 54. Data: 2009-04-08 16:34:10
    Od: a402 <z...@o...pl>

    d...@v...pl pisze:

    > Wiem o tym. Ilość ludzi wkurzonych tym że wygodę "pieska" traktuje się
    > wyżej niż prawa ludzi rośnie.
    > Po tym co się dziś stało spróbuj tylko wypuścić swojego "pieska" w
    > mojej okolicy bez smyczy i kagańca , a dowiesz się jak wygląda Jesień
    > Średniowiecza.

    Moje pieski nie biegaja po ulicach.

    Nieistotne zresztą

  • 55. Data: 2009-04-08 16:41:36
    Od: a402 <z...@o...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Taaak. Ciekawe.
    > Nie rozumiem dlaczego ktos chcialby do ciebie przychodzic.
    > Moze sam zajmij sie sowim dzieckiem...
    >
    > TA

    Nierozumiesz dlaczego
    bo te słowa nie byly skierowane do Ciebie. :-)

  • 56. Data: 2009-04-08 19:20:35
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    Zennon pisze:

    > Nie bredz czleku, bo rozpetam nastepnego flejma ;)

    Że co? "Mat czy połysk??" ;)

    MSPANC ;)

    P.S. Żeby nie było (to do wszystkich) - MOCNE przymrużenie oka... ;)
    --
    Kamel |Pisząc do mnie|Galeria Stereoskopowa|Wejdź \
    http://www.kamel3d.com | zamień |Zdjęcia trójwymiarowe|zobacz \

  • 57. Data: 2009-04-08 19:27:50
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > O kolor żabek w kontekście "oddania właściwego" koloru oczu :)

    No, to pomału i w miarę płynnie można już przejść do wątku o matrycy z
    pikselami w kształcie plastra miodu i mrówkach... ;)

  • 58. Data: 2009-04-08 19:40:17
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Adamek pisze:
    > Ktoś może w kilku punktach napisać kilka złotych zasad jak robić zdjęcia
    > dla małego dziecka (mniej niż rok)

    http://www.fotografuj.pl/Article/Fotografowanie_dzie
    ci/id/28

  • 59. Data: 2009-04-08 20:06:30
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    > http://www.fotografuj.pl/Article/Fotografowanie_dzie
    ci/id/28

    Oprocz tych tekstow o teleobiektywie, to reszta sie zgadza.

    Zennon

  • 60. Data: 2009-04-08 20:27:43
    Od: T...@s...in.the.world

    > Nierozumiesz dlaczego
    > bo te słowa nie byly skierowane do Ciebie. :-)

    No, ale nikt nie chce swiecic w oczy twojemu dziecku.
    Wiec twoje oswiadczenie/zapowiedz brzmi conajmniej bunczucznie.

    TA