  • 31. Data: 2009-04-08 12:48:54
    Temat: Re: Fotografowanie dziecka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009, Roger from Cracow wrote:

    > a to nie wiem o co chodzi :)

    O kolor żabek w kontekście "oddania właściwego" koloru oczu :)

    Fotka:
    http://www.fotografia-przyrodnicza.art.pl/galeria.ph
    p?kat=fauna_plazy_gady&zdjecie=67

    Tekst:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto/msg/163510
    997647eed3

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2009-04-08 12:56:20
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    >Chcesz zeby Ci to jakos specjalnie
    > "przystepnie" wylozyc jak pierwszoklasiscie ?

    Skoro jestes skory do wykładu to dlaczego nie. Prosze bardzo.

  • 33. Data: 2009-04-08 12:57:59
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Ale czy oprócz niczym nieuzasadnionej fobii masz jakieś rzeczowe
    > argumenty?

    Moje obawy o zdrowie psa w sytuacji kiedy pajac błyska fleszem prosto w
    oczy jest fobią? Błyska z odległości ok 1 metra.
    Błyśnij sobie w oczy z takiej odległości.

  • 34. Data: 2009-04-08 13:11:36
    Od: Marx <M...@n...com>

    a402 pisze:

    > Moje obawy o zdrowie psa w sytuacji kiedy pajac błyska fleszem prosto w
    > oczy jest fobią? Błyska z odległości ok 1 metra.
    > Błyśnij sobie w oczy z takiej odległości.
    nie raz mi blysneli, mam troche wlasnych zdjec. I wzrok mam dobry, nie
    osleplem.
    Jak ktos glupi, to nawet aparatem bez lampy oslepi walac nim
    bezposrednio po oczach...
    Marx

  • 35. Data: 2009-04-08 13:21:05
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    --
    www.PiotrKedzierski.pl
    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro jestes skory do wykładu to dlaczego nie. Prosze bardzo.

    Jaki fajny mlody glupiutki troll ;) W ktorej klasie podstawowki jestes?

    Zennon

  • 36. Data: 2009-04-08 13:22:15
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Marx pisze:

    > nie raz mi blysneli, mam troche wlasnych zdjec. I wzrok mam dobry, nie
    > osleplem.
    > Jak ktos glupi, to nawet aparatem bez lampy oslepi walac nim
    > bezposrednio po oczach...

    Ja cały czas pisze o błyskaniu fleszem bezpośrednio w oczy. Swiatło
    odbite to co innego. Myslisz, że ci debile z kompaktami odbijaja światło
    od sufitu?
    A jeszcze gorsi sa debile z lustrami ustawionymi na zielono i zewnetrzna
    lampa. No ale lepsze juz chyba ze ma taki ustawiony aparat na zielono
    niz na M.

  • 37. Data: 2009-04-08 13:31:59
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Zennon pisze:
    >Jaki fajny mlody glupiutki troll ;) W ktorej klasie podstawowki >jestes?

    >Zennon

    I taki prymityw pisze o poziomie grupy.

    PLONK

  • 38. Data: 2009-04-08 13:33:43
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "a402" napisał:

    > Moje obawy o zdrowie psa w sytuacji kiedy pajac błyska fleszem prosto w
    > oczy jest fobią? Błyska z odległości ok 1 metra.

    zawieś psu na jajach "zakaz fotografowania" :-)
    i pomartw się lepiej o swoje zdrowie psychiczne

    wr,

  • 39. Data: 2009-04-08 13:35:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 08 Apr 2009 12:15:18 +0100, Paweł W. wrote:
    > Ale to zależy też od mocy lampy. Taka z małpki (czy to cyfrowej, czy
    > analogowej) to tylko oślepi na parę chwil, za to swoją Sigmą 530 nie
    > miałbym odwagi strzelić sobie pełną mocą z 1 metra w oczy (przystawiona
    > do ręki pali włoski :D ).

    Ja kiedys bedac z przodu CY200K wkladalem kabel do niej kebel
    wyzwalajacy (gniazdko z tylu). Przy wkladaniau jack zrobil zwarcie
    wyzwalajace -> cieplo po pysku i ksztalt palnika widziany wszedzie przez
    niecaly tydzien.

    Nie polecam. :-)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 40. Data: 2009-04-08 13:36:53
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    --

    > I taki prymityw pisze o poziomie grupy.
    >
    > PLONK

    BLYSK !!! z odleglosci 1 metra ;) juz nie zyjesz i masz wypalone oczodolu

    Zennon