  • Data: 2010-08-08 22:48:57
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    adam pisze:
> [...]

    Nie ma szans w najbliższej trzydziestolatce. Pokolenie w sile wieku musi
    kopnąć w kalendarz, a ich dzieci przejść w zawodową odstawkę.

    > Z powodu tej swoistej "wolnej amerykanki" jedne z moich nielicznych
    > dobrych wspomnień n.t. PRL to to jedno - Warszawa (jaki i wiele innych
    > miast) była przed 1989 rokiem miastem o wiele ładniejszym niż obecnie.

    A będzie jeszcze gorzej:
    http://wyborcza.pl/1,75480,8209427,Brzydko_jak_w_Tat
    rach.html
    Na szczęście mam blisko w miejsca, w które nikomu nie chce się
    zapuszczać, a więc w szczególności skurwielom z agencji reklamowych z
    premedytacją stawiających takie gówna. A w Zakopopcu ideologicznie
    niczego nie kupuję (z wyjątkiem wydatków transportowych, gdyż tego
    trudno uniknąć). Zakopiańczycy i ludzie z Podhala w większości to chyba
    najbardziej nieprzyjemna społeczność w Polsce, pozbawieni zasad, honoru
    i dość prymitywni. A szkoda, ich dziadkowie tacy nie byli.

    Natomiast dla Krakowa nie mam już żadnej sympatii estetycznej. Lubię
    względną wygodę, jaką oferuje to miasto w stosunku do innych miejsc w
    Polsce, potencjał historyczny czy estetyczny dla mnie już nie istnieje.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl