  • Data: 2010-08-09 07:42:33
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    adam pisze:
    > Ale zaskoczył mnie pozytywnie widok Bulwarów, przynajmniej na tyle ile
    > da się zobaczyć przejeżdżając Dębnickim. Spodziewałem się widoku
    > sprzątania po powodzi w toku - zamiast tego wyglądało jakby nic się tam
    > nie wydarzyło. Te zalane wówczas tereny są już w 100% uporządkowane ?

    Tam nie było prawie nic do roboty, wystarczyło puścić zgarniacz błota i
    polewaczkę. Jedyna dziura jaka się zrobiła (pod mostem), zionie do dziś
    i tak jej pewno zostanie kila lat.
    Niestety z bulwarów też ciekawy widok się rozciąga, choćby na słynnego
    ''zimnego lecha'', co może i śmieszy mniej inteligentnych, ale wygląda
    tragicznie. Zresztą elewacje ostatnio postawionych hoteli wyglądają
    tragicznie i z banerami, i bez.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl