  • Data: 2010-02-08 19:05:21
    Temat: Re: Fotografia nieruchomości
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-08, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Bo przeglądając oferty sprzedaży/wynajmu nieruchomości, to jakieś 95%
    > zdjęć, które są przecież kluczowym elementem oferty, jest krótko mówiąc do
    > dupy :]
    > Nie mogę się temu nadziwić, bo sprzedawany produkt ma często ogromną
    > wartość, a sam po sobie wiem, że przy dużej liczbie ofert jednym z
    > podstawowych kryteriów pierwszego "sita" są właśnie zdjęcia.

    Nikt nie kupi mieszkania/domu/etc. wyłącznie na podstawie zdjęcia i
    datego nie ma najmniejszej potrzeby aby takie zdjęcie coś sobą więcej
    reprezentowało. Wystarczy aby niosło pewną informację na poziomie
    podstawowym.

    > Nie ukrywam, że sam zaczynam rozmyślać o takiej usłudze (jako pracy
    > dodatkowej), ale fakt że dobrych zdjęć w portalach z ofertami nieruchomości
    > praktycznie nie spotykam, wydaje mi się co najmniej podejrzany ;] Oświeci
    > mnie ktoś, czego nie dostrzegam?

    Błąd to łączenie wartości obiektu z koniecznością zapewnienia dobrej
    jakości zdjęcia. Poza nielicznymi przypadkami zależność taka jest raczej
    w odwrotną stronę - decyzję o kupnie rzeczy tańszych łatwiej podjąć na
    podstawie zdjęcia. Te nieliczne przypadki to rynek towarów naprawdę
    ekskluzywnych kierowanych do odpowiedniej grupy odbiorców, gdzie jakosc
    zdjęć jest odbierana jako element pakietu usług.

    --
    Marcin