  • Data: 2010-02-10 00:28:36
    Temat: Re: Fotografia nieruchomości
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-09, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Mając dajmy 100 interesujących ofert, siłą rzeczy będę je w jakiś sposób
    > sortować, bo obejrzenie 100 mieszkań na żywo będzie naprawdę zajmujące.
    > Ludzie są leniwi, kolega kupił mieszkanie pierwsze które zobaczył, bo mu
    > się spodobało... dziwne, ale tak właśnie było :)

    Chyba się nie rozumiemy. Ja nie twierdzę, że zdjęcie nie jest potrzebne,
    ja twierdzę, że to co jest wystarczy i nie trzeba żadnych artystycznych
    fiu-bździu odstawiać ani nawet takich zbyt poprawnych technicznie.
    Wystarczy, że zdjęcie UDOKUMENTUJE stan rzeczywisty (przynajmniej
    częściowo). Nie ma znaczenia czy będzie to komórka, czy Phaseone. Po
    prawdzie możesz się wręcz spodziewać odwrotnego efektu, bo wiadomo jak
    to wygląda - ludzie lubią upiększać i nie jest to bynajmniej przypadłość
    wyłącznie polska.

    > Co ciekawe, w takim allegro widzę całkiem sporo ofert w ogóle bez
    > fotografii. Samo telefonowanie i oglądanie takich mieszkań "w ciemno"
    > kosztować może paręset zł... sam po pierwszej wizycie w takim obiekcie
    > zrezygnowałem w ogóle z oglądania mieszkań bez zdjęć.

    Tu się zgadzam bez zatrzeżeń. Takich bez zdjęć w ogóle bym nie ruszał.

    > Ja ogółem rozumiem Waszą argumentację, ale wciąż nie mogę się nadziwić, że
    > - biorąc powyższe - ludzie sprzedają tak drogie produkty w tak amatorski
    > sposób...

    Podstawy psychologii klasy średniej (jako dominującej) dla rynku
    drogiego produktu o charakterze nieekskluzywnym :-)

    --
    Marcin