  • Data: 2010-02-09 11:35:41
    Temat: Re: Fotografia nieruchomości
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja ogółem rozumiem Waszą argumentację, ale wciąż nie mogę się nadziwić, że
    > - biorąc powyższe - ludzie sprzedają tak drogie produkty w tak amatorski
    > sposób...
    >
    > --

    masz racje , tylko ze zrobienie zdjec nieruchomosci , mieszkania jest
    czynnoscia tak trywialna , latwiejsza od wystwienia faktury , ze
    jesli posrednik potrafi wystwic fakture to i bedzie potrafil zrobic
    sobie sam zdjecie i je wydrukowac.
    Byc moze ze jest wiele ludzi starszych chcacych wynajac mieszkanie ,
    nie posiadajacych aparatu ani komputera , ale oni pewnie nie pomysla ,
    zeby do sprzedazy / oferty zaangazowac fotografa. I pewnia cena uslugi
    pareset zlotych wydalaby sie odstraszajaca.
    W wielu czasopismach/dziennikach oglaszajacych wynajem nie ma wogole
    mozliwosci zamieszczenia zdjecia.

    oczywiscie wolalbym przegladac oferty mieszkan ze zdjeciami niz bez ,
    aby miec choc wstepny poglad n.t. polozenia , wygladu i na tej
    podstawie dokonac wstepnej selekcji , z tym ze nie jest dla potrzeb
    takiego zdjecia konieczna obecnosc fotografa zawodowego .