  • Data: 2010-02-09 09:05:36
    Temat: Re: Fotografia nieruchomości
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 8 Feb 2010 15:53:09 +0100, Kokos napisał(a):

    > zwykłe osoby które sprzedają mieszkanie nie chcą wydawac dodatkowej kasy bo
    > wiedzą ze i tka sprzedadza mieszkanie czy ładne na zdjęciach czy nieładne,
    > jak ktos jest zainteresowany mieszkaniem z danymi parametrami to i tak
    > jedzie je oglądac na żywo...

    Opisy też są biedne, ale to osobny temat.
    Natomiast wiem po sobie, że mieszkanie które obecnie wynajmuję
    zainteresowało mnie najpierw tym, że miało w miarę dobrze zrobione zdjęcia
    które dawały ogląd na całość obiektu.

    Ofert mieszkań do sprzedania w mojej okolicy jest w tej chwili ok. 1000, z
    czego - strzelam - co drugie to standardowe 40-60m mieszkanko w bloku.
    Po całości większość ofert jest tak biedna, że trzeba mieć naprawdę dużo
    samozaparcia, żeby się nimi zainteresować.

    Uważam, że ludzie często mogą nawet zrewidować swój pogląd (np. "chcę
    mieszkanie w centrum miasta żeby było blisko, a tu nagle 20 minut od
    centrum fajna chata z ogródkiem, cicho, zielono... może podjadę zobaczę"),
    ale na rynku panuje taka amatorszczyzna, aż dziw bierze.

    > poza tym co z tego ze ktoś zrobi ładne fotki jak mieszkanie jest urządzone
    > bez gustu:) łądna fotka nie ratuje tego mieszkania.

    No urządzenie mieszkania to też ważny argument, ale często na sprzedaż
    (która byłaby docelowym rynkiem) wystawia się mieszkania nieurządzone. W
    sumie taki fotograf mógłby się trochę w stylistę pobawić i zasugerować
    nawet małe zmiany ("posprzątajcie se ludzie"), które wpłyną na ocenę przez
    klienta.

    Tak sobie oczywiście rozważam, nie wykłócam się nic a nic, żeby nie było ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net