  • 21. Data: 2009-10-28 15:20:09
    Temat: Re: Fotografia duchów
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Paweł W. pisze:

    > Nie. Po prostu jestem za głupi, żeby się bać tych "Onych".
    > A nawiązując do tematu - czy znacie jakieś galerie, jakichś autorów,
    > którzy wykorzystują taką technikę? Zastanawiam się nad jakąś bardziej
    > twórczą zabawą.

    Jan Saudek miał parę takich zdjęć:
    http://tinyurl.com/ylcwa4k
    http://tinyurl.com/3y49xz
    http://tinyurl.com/yl2jfax
    Ja Ci proponuję wykorzystanie do tych zabaw nagości. Zobaczysz taka
    konsekwentna droga przysporzy Ci masę wrogów, wyleje się kupa jadu itd.
    Po latach ktoś w tym uporze się dopatrzy geniuszu i wszystko ponownie
    nabierze rozpędu :). Z moich obserwacji wynika że największym
    sprzymierzeńcem wielkich jest konsekwentność.
    Jeśli lubisz grzebać to proponuję przekopanie:
    http://zonezero.com/exposiciones/images.html
    szukaj ciekawych pomysłów i spróbuj je przełożyć na swoją technikę, to
    może być twój sposób na Twój pejzaż :).
    O jeszcze przypomniał mi się duch Trent Parke
    http://tinyurl.com/ylfrzms

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 22. Data: 2009-10-28 16:42:37
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-27 22:00:40 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Mam kiepską fantazję, a jakoś nie miałem sumienia zaplątywać w to
    > niedawno zmarłego sąsiada. W każdym razie czekam z niecierpliwością na
    > efekty tego fejka :D

    Dałeś to tam? Nie potrafię znaleźć.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-10-28 19:51:20
    Od: r...@m...com

    > A z duchem to musowo tu:
    > http://www.nautilus.org.pl/

    Oni też nagrali ducha, tyle że kamerą jako film, i teraz głowią się jak to
    wyjaśnić.

  • 24. Data: 2009-10-28 19:54:01
    Od: r...@m...com

    > Dziś udało mi się sfotografować ducha! :D
    > http://images8.fotosik.pl/117/bacc10ddb8456cbf.jpg
    > To nie fotomontaż.

    Ale pewnie laptop, projektor, obraz rzutowany na drzewa, odpowiednio dobrany
    czas ekspozycji, przesłona, ISO itp...

  • 25. Data: 2009-10-28 21:37:16
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    JA pisze:

    > Dałeś to tam? Nie potrafię znaleźć.

    Nie widziałem, gdzie dodać, więc wysłałem mailem. Muszą sami dodać ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 26. Data: 2009-10-28 21:41:28
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    cichybartko pisze:

    > Ja Ci proponuję wykorzystanie do tych zabaw nagości.

    Dopóki nie będę miał dobrego warsztatu i sensownych kadrów, nie będę
    tykał się nagości, bo z aktu wyjdzie zwykła domowa pornografia albo
    ekshibicjonizm jakiś (o ile nie znajdę modelki do zdjęć ;) ).

    P.S.
    Fajne te zdjęcia, które podałeś, ale mi do tego poziomu dalej niż do
    glamour. :(

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 27. Data: 2009-10-28 21:45:45
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    r...@m...com pisze:

    > Ale pewnie laptop, projektor, obraz rzutowany na drzewa, odpowiednio dobrany
    > czas ekspozycji, przesłona, ISO itp...

    Napisałem w którymś poście jak to zrobiłem. Do wykonania powyższego
    potrzebne były:
    - aparat z trybem M
    - statyw stosowny do wagi aparatu
    - fotograf i model (w tym wypadku w jednej osobie)
    - kadr
    - zmierzch
    - latarka
    :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 28. Data: 2009-10-28 23:12:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Paweł W."" hcadq9$coi$...@n...onet.pl

    > Dopóki nie będę miał dobrego warsztatu i sensownych kadrów, nie będę tykał się
    nagości, bo z aktu wyjdzie zwykła domowa
    > pornografia albo ekshibicjonizm jakiś (o ile nie znajdę modelki do zdjęć ;) ).

    Zaraz pornografia. Jak mahometance z workiem na głowie pstrykniesz
    odkryte oko, to też będzie akt, bo aktem jest prezentacja nieubranego
    ludzkiego ciała. Jaką część ciała pokażesz, to Twoja sprawa -- oby
    ubrania na tym ciele nie było. :)

    Można oko nazwać pornografią? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2009-10-28 23:50:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > odkryte oko, to też będzie akt, bo aktem jest prezentacja nieubranego
    > ludzkiego ciała. Jaką część ciała pokażesz, to Twoja sprawa -- oby

    Tylko jeśli widać w nim kurwiki ;->

  • 30. Data: 2009-10-29 00:21:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" 4...@n...home.net.pl