  • 31. Data: 2009-10-29 08:15:24
    Temat: Re: Fotografia duchów
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Paweł W. pisze:

    > Napisałem w którymś poście jak to zrobiłem. Do wykonania powyższego
    > potrzebne były:
    > - aparat z trybem M
    > - statyw stosowny do wagi aparatu
    > - fotograf i model (w tym wypadku w jednej osobie)
    > - kadr
    > - zmierzch
    > - latarka
    > :P

    Czyli malowanie światłem :) Zresztą samo zdjęcie na to wskazuje. Model
    doświetlony latarką na górze. Fotomontaż to nie jest, ale fotografia
    trickowa tak.

    wer

  • 32. Data: 2009-10-29 11:04:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Andrzej Lawa" 4...@n...home.net.pl

    > A co to są te kurwiki w oku?

    To, co miała w oczach pewna posłanka Samoobrony ;)

  • 33. Data: 2009-10-29 11:37:41
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Paweł W. pisze:

    > Dopóki nie będę miał dobrego warsztatu i sensownych kadrów, nie będę
    > tykał się nagości, bo z aktu wyjdzie zwykła domowa pornografia albo
    > ekshibicjonizm jakiś (o ile nie znajdę modelki do zdjęć ;) ).

    Na wszystko przyjdzie pora ;)

    > P.S.
    > Fajne te zdjęcia, które podałeś, ale mi do tego poziomu dalej niż do
    > glamour. :(

    No ale tak jak pisałem konsekwentnym trzeba być. Działaj w tym stylu z
    uporem maniaka to efekty się na pewno pojawią. Wiem co mówię bo sam mam
    problemy z zmotywowaniem się do pracy ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 34. Data: 2009-10-29 15:51:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" 4ae976c8$...@n...home.net.pl

    > To, co miała w oczach pewna posłanka Samoobrony ;)

    Nie zaglądam w oczy posłankom....

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2009-10-29 16:06:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hcbuq6$p3j$...@n...onet.pl

    > No ale tak jak pisałem konsekwentnym trzeba być. Działaj w tym stylu z uporem
    maniaka to efekty się na pewno pojawią. Wiem co
    > mówię bo sam mam problemy z zmotywowaniem się do pracy ;).

    Kiedyś pewna pani psycholog (Puciłowska -- mam pamięć do nazwisk psychologów;
    chyba pamiętam każde takie nazwisko) powiedziała mi, że napędzającym czymś
    (tym, co napędza nasze działanie, co budzi nas do jakiejś pracy) jest stres.
    Byłem zdumiony i zauważyłem, że to kiepski napęd. Zapytała, co moim zdaniem
    napędza człowieka do jakiejś pracy. Odparłem jej, że tym czymś jest na przykład
    ciekawość. Przyznała mi rację i jakoby dodała, że na ten napęd (ciekawość) stać
    niewielu. Zwykle ludzie pracują, gdyż muszą pracować -- pod tak zwanym batem.

    IMO każdy zdrowy naukowiec pracuje, bo chce, a chce, bo go po prostu praca
    ciągnie. Jeśli zaś człowiek pracuje, bo musi, zazwyczaj wykonuje swoją pracę
    źle. Nie interesują go wówczas efekty pracy (na przykład fotka) ale to, co ma
    otrzymać za tę pracę (na przykład: kobiety, sława, pieniądze i masturbacja)
    co daje złe efekty. Sters w ogóle potrafi wiele popsuć. Czy stres może
    towarzyszyć ciekawości? Ciekawy jestem, jak wyjdzie fotka (za mąż?)
    i muszę ją drobić pod naciskiem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2009-10-29 17:05:01
    Od: cichybartko <c...@g...com>

> [...]
    > co daje złe efekty. Sters w ogóle potrafi wiele popsuć. Czy stres może
    > towarzyszyć ciekawości? Ciekawy jestem, jak wyjdzie fotka (za mąż?)

    Racja chęć i ciekawość jest ważnym motorem napędowym. Ja bym jeszcze
    dodał potrzebę wyrażenia się która jest w większym bądź mniejszym
    stopniu w każdym z nas. Tą potrzebę wyrażenia się można wykreować w
    przeróżne sposoby i pociągnąć w bardzo zróżnicowane kierunki, jedynm
    ograniczeniem jest wyobraźnia, technika, budżet. Muszę Ci przyznać
    kolejny raz rację z tą płytką motywacją, bardzo często ludźmi kierują
    prymitywne pobudki i dlatego często mamy do czynienia z tak miałką i
    wtórną twórczością opartą na ogólnie dostępnych standardach.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 37. Data: 2009-10-30 08:12:02
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 27 of Oct 2009 21:43, "Paweł W." wrote:

    > Dziś udało mi się sfotografować ducha! :D
    > http://images8.fotosik.pl/117/bacc10ddb8456cbf.jpg
    > To nie fotomontaż. Znacie jakieś fajne strony, gdzie by można
    > zamieścić te zdjęcie?

    Mnie ciekawią te zielone punkciki. Hot piksele?

    --
    nb

  • 38. Data: 2009-10-30 08:17:28
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 27 of Oct 2009 23:29, "Paweł W." wrote:

    > Aż ciarki mi przeszły po przeczytaniu nagłówków na pierwszej stronie!
    > O/o (nie wiem jaki jest emotikonek dla zmieszania z bezgranicznym
    > zdziwieniem :D ).

    Iiii tam. Obcowanie z aniołami jest mniej ciarkogenne niż korzystanie
    z internetu. Ja posługuję się jednymi i drugim :-) A anioły to mi
    nawet bez prądu działają.

    --
    nb

  • 39. Data: 2009-10-30 08:25:01
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 29 of Oct 2009 17:06, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > potrafi wiele popsuć. Czy stres może towarzyszyć ciekawości? Ciekawy
    > jestem, jak wyjdzie fotka (za mąż?) i muszę ją drobić pod naciskiem?

    Stress to ani zero ani jedynka. Eustress to też stress.
    Jak alkohol. Czasem hamuje, czasem wręcz przeciwnie.

    --
    nb

  • 40. Data: 2009-10-30 11:32:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "nb" hce7sp$5sc$...@n...dialog.net.pl

    > Stress to ani zero ani jedynka. Eustress to też stress.
    > Jak alkohol. Czasem hamuje, czasem wręcz przeciwnie.

    A co to eustress? Ja nie lubię stresu. Lubię życie na luzie.
    Na luzie zazwyczaj dochodzi do ekstremalnych wyczynów. I ja
    to lubię. :) Wszystko pod kontrolą tak zwanego rozumu, bez
    strachu, bez ponaglania, z wyczuciem i z wyrachowaniem. :)

    -- Co byś zrobił, gdybyś się pomylił, gdyby wiaterek
    doprowadził cię zbyt blisko ziemi?
    -- Nic.
    -- Jak to nic?
    -- Ja nic. Pochówek nie należy do mnie. ;)

    To fragment rozmowy z lotnikiem malutkiego samolotu, który zapikował
    niemal pionowo, po czym wyprowadził samolot do góry, ale podwoziem
    niemal dotknął ziemi. :) Bez stresu, bez lęku... Dla jaj, bez
    żadnego ,,racjonalnego'' powodu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'