  • 11. Data: 2009-10-27 22:24:29
    Temat: Re: Fotografia duchów
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Stałeś przed oknem, nieprawdaż?

    Nie.
    Było ciemniej niż widać na zdjęciu. f/8(lub coś w okolicy tego), iso 400
    i ekspozycja 20s. Ustawiłem samowyzwalacz na 10s, poszedłem i stanąłem w
    kadrze. Jak aparat zasygnalizował początek ekspozycji, to błysnąłem
    sobie od dołu latarką i wyszedłem z kadru.
    Poniżej masz w ten sam sposób zrobione duchy braci bliźniaków, z tym, że
    dłużej stałem w miejscu, więc lepiej widać nieoświetlone części sylwetki:
    http://images8.fotosik.pl/117/d4f3df7f01c19449.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 12. Data: 2009-10-27 22:29:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    trud pisze:

    > Ci też mają pojechane wizje w galerii.
    > http://www.swiadomosc-ziemi.org/index.php

    Aż ciarki mi przeszły po przeczytaniu nagłówków na pierwszej stronie!
    O/o (nie wiem jaki jest emotikonek dla zmieszania z bezgranicznym
    zdziwieniem :D ).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 13. Data: 2009-10-28 06:11:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    trud wrote:

    > Ci też mają pojechane wizje w galerii.
    > http://www.swiadomosc-ziemi.org/index.php

    czy oni to naprawdę na serio? ;-)

  • 14. Data: 2009-10-28 07:30:18
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > http://images8.fotosik.pl/117/bacc10ddb8456cbf.jpg
    > To nie fotomontaż. Znacie jakieś fajne strony, gdzie by można zamieścić te
    > zdjęcie?

    nasza-klasa.pl, grono.net, ... na inne sie nie nadaje

  • 15. Data: 2009-10-28 08:04:07
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Paweł W. pisze:
    > Dziś udało mi się sfotografować ducha! :D
    > http://images8.fotosik.pl/117/bacc10ddb8456cbf.jpg
    > To nie fotomontaż. Znacie jakieś fajne strony, gdzie by można zamieścić
    > te zdjęcie?

    Nie boisz się kłopotów, gdy "Oni" będą próbowali wyciszyć całą sprawę?
    Przecież "Oni" zawsze takie rzeczy kamuflują.
    ;-)
    M..M

  • 16. Data: 2009-10-28 08:37:11
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Michał Grzelak pisze:

    > Nie boisz się kłopotów, gdy "Oni" będą próbowali wyciszyć całą sprawę?
    > Przecież "Oni" zawsze takie rzeczy kamuflują.
    > ;-)

    Nie. Po prostu jestem za głupi, żeby się bać tych "Onych".
    A nawiązując do tematu - czy znacie jakieś galerie, jakichś autorów,
    którzy wykorzystują taką technikę? Zastanawiam się nad jakąś bardziej
    twórczą zabawą.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 17. Data: 2009-10-28 10:12:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor pisze:

    > czy oni to naprawdę na serio? ;-)

    Trzepanie kasy na frajerach? Serio, serio ;->

  • 18. Data: 2009-10-28 10:34:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Trzepanie kasy na frajerach? Serio, serio ;->

    no ale duch w pepegach ;-)

  • 19. Data: 2009-10-28 14:59:54
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > A nawiązując do tematu - czy znacie jakieś galerie, jakichś autorów,
    > którzy wykorzystują taką technikę? Zastanawiam się nad jakąś bardziej

    samemu cięzko n coś wpaść?... żal.pl

  • 20. Data: 2009-10-28 15:07:28
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Kokos pisze:

    > samemu cięzko n coś wpaść?... żal.pl

    hmmmm.... widzisz coś złego w poszukiwaniu inspiracji?
    Weź architekturę czy design (dtp), tam większość się opiera na
    przetwarzaniu i rozwijaniu cudzych pomysłów. Posiadanie mentora to nic
    wstydliwego ale faktycznie na tej grupie sami samowystarczalni herosi ;)
    tacy trochę samozwańczy ale co tam, zawsze to coś ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.