  • 1. Data: 2009-10-27 08:20:22
    Temat: [Foto] Elektrownia Laziska
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Zapraszam do obejrzenia zdjec z elektrowni.

    http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm

    Wiekszosc pochodzi z niedawnego minipleneru Slaskiego Towarzystwa
    Fotograficznego, ale niektore zdjecia w tym zestawie to starsze
    fotografie wykonanie nieopodal elektrowni w ciagu ostatnich dwoch lat.
    Ostatnie dwa zdjecia to widok z komina oraz jego wnetrze.

    Waldek.

    --

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2009-10-27 09:46:42
    Temat: Re: Elektrownia Laziska
    Od: Carmen <c...@p...onet.pl>

    On 27 Paź, 09:20, Waldemarrr <m...@n...mojej.str> wrote:
    > Zapraszam do obejrzenia zdjec z elektrowni.
    >
    > http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm

    Dla mnie świetne! :)

  • 3. Data: 2009-10-27 09:47:07
    Temat: Re: [Foto] Elektrownia Laziska
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Waldemarrr" <m...@n...mojej.str> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykonanie nieopodal elektrowni w ciagu ostatnich dwoch lat. Ostatnie dwa
    > zdjecia to widok z komina oraz jego wnetrze.

    za dużo takich samych zdjeć... jak dla mnie drugie najlepsze...

  • 4. Data: 2009-10-27 16:07:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    To ja się podepnę pod wątek ze swoimi zdjęciami:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    (zdjęcia z 24 października)
    Dzięki Waldku za zaproszenie na mocne przeżycia, przebywanie przy
    piecyku, co gotuje olimpijski basen wody w piętnaście minut to jest coś :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-10-27 16:58:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Dzięki Waldku za zaproszenie na mocne przeżycia, przebywanie przy piecyku,
    > co gotuje olimpijski basen wody w piętnaście minut to jest coś :)

    1 i 3 fajne :)

    A z nr 5 spadaj na foto-przyroda ;)

  • 6. Data: 2009-10-27 17:14:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > A z nr 5 spadaj na foto-przyroda ;)

    Ale mnie ciągnęło, żeby się tam wykąpać :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 7. Data: 2009-10-27 20:00:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
> [...]
    > Dzięki Waldku za zaproszenie na mocne przeżycia, przebywanie przy
    > piecyku, co gotuje olimpijski basen wody w piętnaście minut to jest coś :)

    Czy to zdjecie
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/32/8.htm
    to komin widziany wewnatrz od spodu?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2009-10-27 20:30:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Czy to zdjecie
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/32/8.htm
    > to komin widziany wewnatrz od spodu?

    Tak, niektóre kominy mają ''podkominy'' i wtedy można sobie wejść do
    środka. Najfajniej jest na górze, chodzi się po kratownicy z całkiem
    niemałymi oczkami, a pod spodem 200 metrów przepaści.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 9. Data: 2009-10-27 23:32:48
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Ale mnie ciągnęło, żeby się tam wykąpać :)

    Miałbyś quake w realu ;)
    Pewnie gdzieś tam jest scuba gear. Walizka ze zdrowiem na dnie :)

  • 10. Data: 2009-10-28 00:35:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Oct 2009 17:07:40 +0100, Janko Muzykant wrote:
    >To ja się podepnę pod wątek ze swoimi zdjęciami:
    >http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/32/4.htm
    http://www.waldek.sewera.pl/imagepages_045/image14.h
    tm

    Czy to juz plagiat, czy jeszcze nie ? :-)

    J.