    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 28 Jul 2012 11:31:58 +0200

    On Fri, 27 Jul 2012 10:16:36 +0000 (UTC), kogutek wrote:

    > Mandaty przysyła minister finansów czy Franek strażnik miejski? To Franek jest
    > kurwą męską jak godzi się na takie praktyki. Franek oprócz tego że jest
    > strażnikiem miejskim jest czyimś mężem, ojcem, synem. Ma wielu znajomych. Na
    > grillu jest z niego fajny facet. Gmina nie może przysłać mandatu. Robi to
    > Franek w imieniu gminy. To dlaczego piszesz że gmina jest zła a o Franku nie
    > wspomnisz?

    Ludzie są tylko ludźmi, a ktoś kto tworzy system powinien takie rzeczy
    przewidywać.

    Jak jakiś ministrzyna stworzy prawo wg. którego policjant drogówki połowę
    mandatu oficjalnie bierze dla siebie, to za to co by się wtedy działo będę
    winił ministrzynę, a nie policjanta Franka.

    W sytuacji kiedy stworzono w zasadzie nieograniczone możliwości
    finansowania gminy z fotoradarów, to nic dziwnego że gdzieniegdzie dochodzi
    do takich przekrętów.