  • 1. Data: 2012-07-26 16:19:59
    Temat: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Dostałem zawiadomienie z sądu, że w mojej sprawie odbędzie się rozprawa.
    Nie muszę się na nią stawić, ale zapraszają do przedstawiania
    dowodów/świadków w sprawie. Sprawa dotyczy zdjęć z fotoradarów w słynnej
    gminie Kobylnica. Zdjęcia zrobione w okresie gdy brak było nowych
    przepisów wykonawczych dotyczących między innymi oznaczania fotoradarów
    (czyli na początku 2011 roku). Przekroczenia prędkości niewielkie (o ile
    pamiętam 10 i 11 km/h). Nie odesłałem w terminie oświadczeń o przyznaniu
    się do winy/wskazaniu innego sprawcy, dostałem nakaz zapłaty, który
    zaskarżyłem i stąd sprawa. Prowadziłem ja lub żona (jesteśmy
    współwłaścicielami), trudno stwierdzić które, bo jedna fotka zrobiona z
    tyłu, druga nieczytelna. Jakieś sugestie jak się bronić? :->

    PS: Nawet jeśli będę musiał zapłacić to mam nadzieję, że Kobylnica już
    grosza z tego nie dostanie? :->

    Maciek

  • 2. Data: 2012-07-26 20:44:51
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >przepisów wykonawczych dotyczących między innymi oznaczania fotoradarów
    >(czyli na początku 2011 roku). Przekroczenia prędkości niewielkie (o ile
    >pamiętam 10 i 11 km/h). Nie odesłałem w terminie oświadczeń o przyznaniu

    NIe dziwie się że u nas w NIemczech polak to synonim złodzieja i krentacza.
    Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz
    Państwo - złodzieju

    Von Docent

  • 3. Data: 2012-07-26 21:20:45
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Docent Zylber <D...@P...edu.com> napisał(a):

> [...]
    > Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz

    Nie okrada. Bo jak by rozwinąć Twój tok rozumowania to okradają również ci co
    im fotoradar nie zrobił fotki bo jechali zgodnie z przepisami. Bezpłatne
    usługi na jakie każdy kto ma PJ może liczyć dokładnie opisane są w kodeksie
    drogowym. Polska to kraj wolnych ludzi i mogą oni wykorzystywać usługi
    ponadnormatywne ale płatne. Jazda 50 przed fotoradarem w terenie zabudowanym
    jest bezpłatna. Ale jazda 100 w tym samym miejscu jest płatna. miganie się od
    zapłącenia to nie kradzież tylko brak honoru. Skorzystał z ponadnormatywnej
    usługi, poproszono żeby za to zapłacił i nie chce. Możesz się przy okazji
    zastanowic czy mandaty są legalne. Wszystkie mandaty a nie tylko za
    wykroczenia drogowe. W telewizji słyszę że 7 dni na zapłacenie. A jak ktoś nie
    ma pieniędzy? Nie ma obowiązku posiadania pieniędzy. To tak jak by komuś kto
    nie ma dzieci kazano zapisać dzieci do szkoły.

  • 4. Data: 2012-07-26 21:21:46
    Od: "Kurzu" <k...@...usuntozkropkami.2.pl>

    > NIe dziwie się że u nas w NIemczech polak to synonim złodzieja i
    > krentacza.
    > Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz
    > Państwo - złodzieju

    Twoje wyksztełcenie skąd pochodzi? Mieszkasz w innym Państwie, podatki gdzie
    odprowadzasz? Spadaj!
    Kurzu

  • 5. Data: 2012-07-26 21:24:49
    Od: "Kurzu" <k...@...usuntozkropkami.2.pl>

    Użytkownik "Docent Zylber" <D...@P...edu.com> napisał w wiadomości

    > NIe dziwie się że u nas w NIemczech polak to synonim złodzieja i
    > krentacza.
    > Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz
    > Państwo - złodzieju

    Sam jesteś złodziejem!

  • 6. Data: 2012-07-26 22:29:41
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w s?dzie
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    dyskusje z Koliną światowym dziedzictwem Usenetu :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2012-07-27 08:32:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-07-26 20:44, Docent Zylber pisze:
    > NIe dziwie się że u nas w NIemczech polak to synonim złodzieja i krentacza.
    > Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz
    > Państwo - złodzieju
    Sęk w tym, że ja nie mieszkam w Niemczech, a w naszym pięknym kraju nie
    mam żadnej pewności, że przekraczałem. Może gminie się budżet nie
    domykał, to sobie postanowili z fotoradarami pokombinować dowalając np.
    nieduże mandaty wszystkim przyjezdnym, nawet tym jadącym zgodnie z
    przepisami. Ilu dla świętego spokoju zapłaci?

    Maciek

  • 8. Data: 2012-07-27 08:48:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.07.2012 08:32, Maciek pisze:
> [...]
    > nieduże mandaty wszystkim przyjezdnym, nawet tym jadącym zgodnie z
    > przepisami. Ilu dla świętego spokoju zapłaci?

    Nie karm trolla.

  • 9. Data: 2012-07-27 09:39:20
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    > Sęk w tym, że ja nie mieszkam w Niemczech, a w naszym pięknym kraju nie

    a szkoda. Zapoznałbyś się ze stndartami CYWILIZOWANYMI.
    Jesteś jka kaczyński który mówi spotkamy się w sondzie, a po prawomocnym
    wyroku stwierdza że sędziowie to wyszscy UBecy.
    Na prawdę nie rozumiesz że pędząć w terenie zabudowanym koło szkoły możesz
    zabić dzieci?

    Docent

  • 10. Data: 2012-07-27 10:24:25
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > NIe dziwie się że u nas w NIemczech polak to synonim złodzieja i
    krentacza.
    > Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz
    > Państwo - złodzieju

    To Państwo nas okrada podnosząc ciągle podatki, zastanów się co piszesz!