  • Data: 2010-06-08 20:05:14
    Temat: Re: Fon z Androidem
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 08 Jun 2010 12:34:35 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    >Interesujące, HTC Desire z A 2.1 NIE posiada takich pól, mimo
    >oprogramowania HTC

    Jak nie wierzysz to jutro mogę Ci wysłać zrzut ekranu tylko potrezbuję
    coś co działa na systemie bez root-a. Pola są oddzielne i z tego
    korzytam dając czasami w polu "imię" imię i nazwisko a w polu
    "nazwisko" nazwę firmy. Przydaje się do szybkiego szukania. Przydałoby
    się do tego trzecie pole ale go niestety nie ma.

    Zdrówko