  • 1. Data: 2010-05-31 23:48:30
    Temat: Fon z Androidem
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam w Orange możliwość przedłużenia umowy z zakupem telefonu. Telefon
    byłby dla nastoletniego syna. Jedną z opcji jest telefon z Androidem LG
    Swift GT540.
    Byłbym wdzięczny za parę uwag o zaletach i wadach tego telefonu i
    ewentualnie innych z Androidem.
    Na razie mam jedną wątpliwość. Gdzieś w pisemku (bodajże PC World)
    wyczytałem ze telefon wymaga ciągłego dostępu do internetu z powodu
    przechowywania takich danych jak kontakty w chmurze - znaczy się na
    serwerze. Proszę nie kopcie za mocno jeśli bredzę bez sensu.
    Inną opcją jest N97 mini ale to już 670 pln zamiast 1 zł za LG.

    MD

  • 2. Data: 2010-06-01 06:56:14
    Temat: Re: Fon z Androidem
    Od: tumek <t...@i...com>

    W dniu 2010-06-01 01:48, Mario pisze:
> [...]
    > serwerze. Proszę nie kopcie za mocno jeśli bredzę bez sensu.
    > Inną opcją jest N97 mini ale to już 670 pln zamiast 1 zł za LG.

    napisze tak
    mam sluzbowego HTC magic ,android rzecz jasna - i prywatnie nokia E51 i
    wedlug mnie HTC nie umywa sie do poczciwej 51.
    1. Baardzo slabej jakosci aparat ,pomimo 2 mega nie zrobisz zdjecia pod
    wieczór
    2. Duzy wyswietlacz bedzie sporym wyzwaniem dla syna - wiem po swoim -
    moze np usiasc gdy fon bedzie w kieszeni i po wyswietlaczu
    3. Sredni czas oryginalnej baterii - przy korzystaniu z telefonu jako
    Telefonu - max 3 dni.
    4. dla syna kupilbym raczej Iphone.

    --
    pozdrawiam
    tuMEk

  • 3. Data: 2010-06-01 08:07:28
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    bierz ten telefon jest boski !
    UZywalem se, nokii takze z symbianem i wymiekaja, tylko przestrzegam bys
    wzial jakikolwiek pakiet internetu kilkuset megabajtowy lub kilka GB, bo
    bedziesz plakac po pobraniu kilku darmowych gier :)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-06-01 10:36:31
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-01 10:07, wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > wzial jakikolwiek pakiet internetu kilkuset megabajtowy lub kilka GB, bo
    > bedziesz plakac po pobraniu kilku darmowych gier :)

    A da radę pobierać poprzez sieć domową dzięki Wifi czy USB albo w hot
    spotach? No i czy ma ten spis telefonów tylko na serwerze czy raczej
    lokalnie z możliwością synchronizacji z serwera.

    MD

  • 5. Data: 2010-06-01 10:43:53
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Mario pisze:

    > No i czy ma ten spis telefonów tylko na serwerze czy raczej
    > lokalnie z możliwością synchronizacji z serwera.

    Powiem tak: upgradowałem Samsunga Android z 1.5 do 2.1. Kontakty,
    katastrofa, wcięło. Pojawiły się po kilku minutach. Zgaduję, zostały
    dosynchronizowane z sieci.

    Androidy w zasadzie jako dwie dane podstawowe pytają o PIN do karty GSM
    i konto gmaila, z tym że konto jest jednak wazniejsze ;)

    Można patrzeć jak na rodzący się monopol....

    Na Wifi wszystkie znane mi telefony więcej zżerają więcej baterii niż na
    stałym połączeniu danych GSM (GPRS, EGDE, co tam gdzie jest). To nie
    jest telefon dla kogoś, kto szuka kazdego grosika na rachunku, pakiet na
    dane trzeba mieć, albo kupic inny telefon.

  • 6. Data: 2010-06-01 11:28:13
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    telefon ma wifi, aczkolwiek nie potrafilem z niego korzystac, byc moze
    andorid w wersji 1,6 (taka ma) nie radzi sobie z
    siecia z haslem (taka mam, naturalnie wpisywalem), nie wykluczone ze ja po
    rpostu nie potrafilem wymusic korzystania z wifi przy aplikacjach, to moj
    pierwszy styk z androidem, ni etestowalem na otwartej sieci.
    Mam karte ery z bluconnectem 4 GB, przy takich paczkach telefon jest
    rewelacyjny, jako przegladarka, lient poczty, youtube, i kilka gadzetow, w
    tym gry, i programy wykorzystujace net .

  • 7. Data: 2010-06-01 11:29:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Androidy w zasadzie jako dwie dane podstawowe pytają o PIN do karty GSM
    > i konto gmaila, z tym że konto jest jednak wazniejsze ;)

    nic nie stoi na przeszkodzie by dodac wlasne maile na wlasnych domenach

  • 8. Data: 2010-06-01 12:31:35
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    A da radę pobierać poprzez sieć domową dzięki Wifi czy USB albo w hot
    spotach? No i czy ma ten spis telefonów tylko na serwerze czy raczej
    lokalnie z możliwością synchronizacji z serwera.

    da rade wszystko, ja mialem g1 telefon
    operator mowi, ze obowiązkowo staly dostep do neta
    niezbędny
    poggoooglalem
    i znalazly sie programy, ktore do blokowaly laczenie sie
    z netem przez siec, nawigacje gralem sobie sygnic do tego
    uzywalem neta tylko przez wifi
    ale to wymaga troche pobawienia się softem

  • 9. Data: 2010-06-01 12:33:07
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > telefon dla kogoś, kto szuka kazdego grosika na rachunku, pakiet na dane

    w tak taku teraz staly dostep do neta za 9zł miesięcznie jest, więć to nie
    problem :)
    sam tak zrobilem swojej pięknej Żonie :)
    i teraz zadowolona bo moze sprawdzic na szybko jak cos potrzebuje w necie
    a nie ma kompa

  • 10. Data: 2010-06-01 12:33:48
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > nic nie stoi na przeszkodzie by dodac wlasne maile na wlasnych domenach

    nie mówie o mailu do pracy 'mailem' (mam ich jeszcze trzy), tylko o
    koncie w firmie google w celu synchronizacji, backupu i tego całego
    młynu, który przynajmniej mi nie do końca jest znany.