  • Data: 2010-06-01 06:56:14
    Temat: Re: Fon z Androidem
    Od: tumek <t...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-01 01:48, Mario pisze:
    > Witam.
    > Mam w Orange możliwość przedłużenia umowy z zakupem telefonu. Telefon
    > byłby dla nastoletniego syna. Jedną z opcji jest telefon z Androidem LG
    > Swift GT540.
    > Byłbym wdzięczny za parę uwag o zaletach i wadach tego telefonu i
    > ewentualnie innych z Androidem.
    > Na razie mam jedną wątpliwość. Gdzieś w pisemku (bodajże PC World)
    > wyczytałem ze telefon wymaga ciągłego dostępu do internetu z powodu
    > przechowywania takich danych jak kontakty w chmurze - znaczy się na
    > serwerze. Proszę nie kopcie za mocno jeśli bredzę bez sensu.
> [...]
    napisze tak
    mam sluzbowego HTC magic ,android rzecz jasna - i prywatnie nokia E51 i
    wedlug mnie HTC nie umywa sie do poczciwej 51.
    1. Baardzo slabej jakosci aparat ,pomimo 2 mega nie zrobisz zdjecia pod
    wieczór
    2. Duzy wyswietlacz bedzie sporym wyzwaniem dla syna - wiem po swoim -
    moze np usiasc gdy fon bedzie w kieszeni i po wyswietlaczu
    3. Sredni czas oryginalnej baterii - przy korzystaniu z telefonu jako
    Telefonu - max 3 dni.
    4. dla syna kupilbym raczej Iphone.

    --
    pozdrawiam