    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Date: Sun, 2 Jun 2013 04:22:23 +0200
    Sender: p...@g...com

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 19:45:05 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    >
    > Tusze przysłane z drukarkami zastępczymi były bez opakowań
    > detalicznych (bez kartonowych pudełek) oraz bez jakichkolwiek
    > instrukcji... Miały te żółto-zielone kapsle i zafoliowane były
    > w nowych, szczelnych foliowych workach, owinięte jako zestaw
    > po chamsku taśmą klejącą aby trzymały się w jednej "kupie" i tak
    > wrzucone były razem z drukarką do szarego kartonowego pudła.

    Fotka i odwołanie do tego, co było w instrukcji do drukarki. Tak na wszelki
    wypadek.

    > Każdy kolor ma swój rowek oznaczony nalepką w tym samym kolorze.
    > Pomyłka czarnego foto z czarnym tekstowym jest wykluczona bo
    > czarny foto ma wielkość kartridżów kolorowych a czarny tekstowy
    > jest od nich dwa razy większy.

    Ja nie mówię, że zrobiłeś coś źle. Ja tylko mówię - sprawdź po raz
    pierdyliardpierwszy, a najlepiej zrób tofkę. :D

    > :-) To można zrobić... o ile się dowiem jak to zrobić XP-600.

    Manual w garść i... :D

    Seriously - pomóż serwisowi odzierając go z każdej kretyńskiej nawet opcji.

    > Chodzi Ci o oznaczenie modelu? To są tusze 273...

    Nie. Chodzi mi o to, że drukarka zgłasza się jako:
    - model XP-600 v.1

    W liście materiałów eksploatacyjnych widzisz:
    - czarny tusz - oznaczenie modelu P/N XXXXX

    Jeżeli mzas stare zbiorniki, na których drukarka działał poprawnie i nowe,
    to porównaj czy na nalepce starych i nowych P/n (czy inne iznaczenie) jest
    identyczne. Daleki strzał, ale sprawdź.

    > data była na opakowaniu zewnętrznym, kartonowym pudełku, tego
    > co kupiłem w sklepie detalicznym. Te które przysłał Epson z drukarkami
    > nie miały pudełek i nie mają wydrukowanej żadnej wyraźnej daty...

    Epson w manualu wspomina w porusza w dziale troubleshooting, że mogą to być
    stare tusze. Jeżeli do zastępczych drukarek stare zbiorniki dostarczają... No
    ja bym się wściekł.

    > Pierwszą podesłaną podłączyłem do swojej domowej sieci WiFi, wpisałem
    > pieczołowicie hasło wybierając go na ekranie drukarki klawiszami strzałek,
    > więc weszła do mojej sieci LAN - drugą przysłaną już nie podłączałem,
    > bo mi się nie chciało...

    Autotest w każdym przypadku wyszedł chusteczkowo?

    > Obiecali tym razem przetestować drukarkę przed wysłaniem...
    > Dam im jeszcze jedną szansę - jeśli to nie pomoże to wtedy będę robił burzę.

    Ja wychodzę z założenia:
    - podaj helpdeskowi wszystkie informacje (nawet te, o które helpdesk nie
    prosi)
    - czekaj na reakcję

    Jak reakcja jest typu ,,proszę wyłączyć i włączyć komputer" w przypadku
    urządzenia, które wcale podłączane do komputera być nie musiało - oj
    helpdesk się robi spocony.
    Z tuszami sprawdź wszystko by the book - czyli wg instrukcji. Jeżeli tego
    jesteś pewien (i masz na to dokumentację foto) - rób dym. :D

    [ Pijak jest prawdziwym filozofem, ponieważ myśli, że to świat kręci się ]
    [ wokół niego. (Faldheim) ]