  • Data: 2013-06-05 03:13:39
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
    > I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
    > komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
    > Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
    > Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
    > co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
    > czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))
    >
    > Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))
    >
    > No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
> [...]

    Wymyśliłem, że zamiast otwierać nowy zestaw tuszów który
    dostałem "w prezencie", ten owinięty taśmą klejącą, i ryzykować
    że drukarka znowu dostanie pierdo&&&ca i przestanie drukować
    na czarno wymyśliłem, że przełożę tylko tusze kolorowe i czarny
    foto z ostatnio testowanej drukarki co nie drukowała na czarno.

    Zrobiłem jak zaplanowałem - jest dobrze - ink nozzle pattern się
    mi wydrukował poprawnie, zrobiłem ustawienie głowic też dobrze,
    tym razem widziałem czarne numerki jakie miałem jej wpisać
    w menu i jest OK... Niestety drukarka pokazuje poziom tuszu bliski
    zeru na wszystkich kartridżach, więc niedługo znowu będzie to samo...

    No ale na razie jest OK.
    Ustawię jeszcze parametry wifi i spróbuję wydrukować coś przez
    sieć z komputera, aby uspokoić wszystkich którzy proponowali
    taką opcję wcześniej i aby już jej więcej nie proponowali ;-)))
    1-sza strona testowa z komputera wydrukowała się po jakichś 5
    minutach stukania i pukania i niewiadomo-czego-jeszcze... :-(
    Druga wyszła szybko... No nic, jest dobrze, lepiej napewno nie będzie.

    Pakuję więc trzy pozostałe drukarki w pudła i jutro wysyłam je
    FedExem do Epsona aby dostać zwrot kaucji założonej na mojej
    karcie kredytowej... :-)

    Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
    tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
    i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
    Porażka... :-(