    From: Janusz45 <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Felgi z aluminium kutego, czy ktoś to ma
    Date: Sat, 23 Jul 2011 07:56:13 +0200

    W dniu 22.07.2011 18:48, MarcinJM pisze:

    > Z tym, ze to sa stopy magnezowe, bardzo drogie i rzeczywiscie bardzo
    > wytrzymale i lekkie.

    Czyżby były za drogie jak na zwyczajnego posiadacza
    auta? A co sądzić o felgach aluminiowych pochodzących
    z Rosji, reklamowanych jako kute? Ich cena to poniżej
    1890 za komplet. Tymczasem oryginalne chevroletowe
    wyceniono po 1000 zł za sztukę, w sklepie autoryzowanym.
    Dlatego się zacząłem zastanawiać nad zakupem kutych,
    i jeszcze z tego względu, że za stalowe chcą ponad 200
    zł za sztukę. Chcę mieć dwa komplety felg, bo już
    mam dosyć tego niechlujnego przekładania opon przed
    kolejnym sezonem.

    Jan