-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <k7u1bc$2q2$1@news.task.gda.pl> <k7u6kp$nhp$1@news.task.gda.pl>
<k803vr$ah0$3@news.task.gda.pl> <k80762$jol$1@node1.news.atman.pl>
<1mrpn3nn7m4q6$.o38y3tkkw6dj$.dlg@40tude.net>
<50a47e45$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<k82809$c49$2@node2.news.atman.pl> <k82885$c49$3@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<k82cs1$orb$1@node1.news.atman.pl>
Date: Thu, 15 Nov 2012 18:11:34 +0100
Message-ID: <h...@4...net>
Lines: 18
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.187.169
X-Trace: 1352999495 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1217 83.11.187.169:51647
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472475
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 15 Nov 2012 10:32:42 +0100, Maciek napisał(a):
> W dniu 2012-11-15 10:28, Tomasz Pyra pisze:
>> Dlatego nasmarowanie połączeń piasta-tarcza-felga ogromnie osłabia to
>> połączenie wprowadzając możliwość poślizgu między elementami, czyli tego że
>> obróci się tarcza hamulcowa względem felgi. Oczywiście jest to możliwe
>> tylko pod niewielkim kątem, bo dalej na przeszkodzie staną śruby które
>> jednak wtedy będą pracować w warunkach w których zdecydowanie nie powinny -
>> przenosząc obciążenia boczne, oraz na ścinanie.
> Ok, przekonałeś mnie. Jednak wraca problem mechaników, którzy to jednak
> robią. Mam stać przy każdym i pilnować, czy nie smaruje?
No niestety większość mechaników prezenetuje naprawdę żenująco niski poziom
wiedzy.
Nie ma szkół, nie ma podręczników, to co jest dostępne zazwyczaj jest po
angielsku i stąd efekty...
A spaprać można nawet najprostsze rzeczy takie jak przykręcenie koła.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.12 19:19 J.F
- 15.11.12 20:21 Tomasz Pyra
- 15.11.12 20:54 Filip
- 15.11.12 20:55 Filip
- 15.11.12 21:17 Filip
- 15.11.12 21:35 Artur Maśląg
- 15.11.12 21:44 Artur Maśląg
- 15.11.12 22:50 AZ
- 15.11.12 22:55 jerzu
- 16.11.12 00:32 Tomasz Pyra
- 16.11.12 08:55 Artur Maśląg
- 16.11.12 10:28 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 16.11.12 18:18 Tomasz Pyra
- 16.11.12 19:59 Artur Maśląg
- 16.11.12 21:18 Cezary Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=