-
Data: 2012-11-14 15:12:11
Temat: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-11-14 14:18, Filip pisze:
> W dniu 2012-11-14 14:07, AL pisze:
>
>>>> Dodatkowo przed wkreceniem sruby
>>>> czyszcze gwint druciana szczotka
>>>
>>> Po co?
>>>
>> bo zmieniam rowniez sruby, a poprzednie jednak po roku lezaly, to i cos
>> tam sie moglo dostac w gwint....
>
> Zapewniam Cię, że nawet jak "coś" się dostanie w gwint, to nie zaszkodzi
> to coś temu gwintowi.
>
>> A skoro juz czyszcze osadzenie otw.srodkowego i piasty, to co szkodzi
>> przejechac rowniez sruby.
>>
> Osadzenie piasty czyścisz?
>
> Śrub się nie czyści, to nie są śruby do silnika.
>
no tak - lepiej wkrecic z syfem a za pol roku sie meczyc i klnac.
>>>> i pryskam gwint smarem miedziowym w
>>>> sprayu.
>>>
>>> Takich rzeczy się nie robi. Śruba ma się nie wykręcić podczas jazdy, po
>>> co Ci ten smar miedziowy!!!
>>>
>> Smar miedziowy by sie nie zapieklo (profilaktyka) - i jest to jedno
>> sprysniecie spry'em na gwint.
>> A kola jak dotad nie zgubilem.
>>
> Jeszcze raz powtórzę, nie robi się czegoś takiego. W żadnej wulkanizacji
> tak nie robią ani w żadnej fabryce ani w żadnym warsztacie
> autoryzowanym. Śrub do kół się niczym nie pryska ani nie smaruje.
>
no to ja tak robie i nie musze potem kkopac godzine w kolo jak Ty lub
uzywac 2 metrowych przedluzaczy do odkrecenia sruby.
Tak samo jak w warsztacie kaze dokrecac sruby kol recznym kluczem a nie
pneumatycznym kluczem.
Moze sprobuj?
>>>> Przed zalozeniem samej felgi, czyszcze rowniez piaste szczotka
>>>> druciana (ale niczym nie spryskuje). Zadnych problemow.
>>>>
>>> Bo masz lekkie auto, którym nie jeździsz mocno, dlatego nie zapieka Ci
>>> się.
>>>
>> no 1.5t (waga netto) to nie ciezkie fakt (ale ciezsze niz kompakt) :)
>> Z zaladunkiem > 2t - no jak piorko
>>
> I latasz tym bokami z butem w podłodze w weekendy.
>
nie to miniwan - wiec sie nie nadaje
>> No chyba, ze ty Tirem jezdzisz i z takiej skali masz porownanie - to
>> fakt mozesz se w takie kolo kopac ;)
>
> Nie, w osobówce, nieco cięższej od Twojego.
>
i latasz tym na boki?
Moze ten problem z tym zdjeciem kola wynika, ze za bardzo do kraweznikow
dobijasz bokiem ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.12 15:20 AL
- 14.11.12 15:26 Filip
- 14.11.12 15:33 Filip
- 14.11.12 15:33 AL
- 14.11.12 15:51 AL
- 14.11.12 16:01 Filip
- 14.11.12 16:01 Maciek
- 14.11.12 16:13 AL
- 14.11.12 17:26 Dykus
- 14.11.12 17:30 Cavallino
- 14.11.12 17:31 AL
- 14.11.12 22:18 Ghost
- 14.11.12 22:29 Dykus
- 14.11.12 22:34 Dykus
- 14.11.12 23:36 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=