  • 41. Data: 2009-05-04 11:12:39
    Temat: Re: Fajne sample z DP2
    Od: Grzegorz Maj <s...@e...pl_>

    Marx wrote:

    > jest bez sensu bo wszystkie (procz jednego) zoomy sa slabsze od stalek
    > Marx

    Jeśli porównanie jest bez sensu, to stwierdzenie "zoomy sa slabsze od
    stalek" również, bo musi się na czymś opierać. Porównać można wszystko o
    ile są jakieś punkty wspólne, w przypadku obiektywów jest ich sporo.

    --
    http://www.eixsite.pl

  • 42. Data: 2009-05-04 13:08:40
    Od: j...@a...at

    On 4 Mai, 09:23, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze j...@a...at:

    > Bo to jest aparat do fotografowania na powietrzu, członie.

    to jest odpowiedz generowana automatycznie przez system.
    prosze nie odpisywac .
    uzyles w dyskusji z partneren pojec znajdujacych sie w naszej bazie
    danych jako nieprzyzwoite pierwszego stopnia w skali trojstopniowej.
    Otrzymales ostrzezenie pierwszego stopnia - przez okres jednego
    tygodnia Twoj posting bedzie ignorowany.

    service @service.com

  • 43. Data: 2009-05-04 15:36:05
    Od: d...@p...onet.pl

    > Jak widac , niektorym n ie miesci sie w glowie, że ktoś może potrzebowac i
    lubić ogniskowa 41 mm.I nie musi mieć zooma.Czuje sie mniejszoscią.Obawiam
    się, że niedlugo ktoś mnie odstrzeli....z lustrzanki z dlugą rurą (zoomem
    tfu...chcialem powiedzieć)......

  • 44. Data: 2009-05-04 15:36:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    j...@a...at wrote:

> [...]
    > Otrzymales ostrzezenie pierwszego stopnia - przez okres jednego
    > tygodnia Twoj posting bedzie ignorowany.

    Ileż można znosić ten bełkot.

  • 45. Data: 2009-05-04 17:10:28
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Nazgul wrote:
    > E tam. Miałem Zenita z Heliosem 58/2 i stykało.

    Ten Helios podpiety do cyfry nie ustepuje pewnie obiektywowi DP2. :)

    k,

  • 46. Data: 2009-05-05 12:19:23
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 4 May 2009 09:23:10 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Do tego służy DP2.

    zakumałem w końcu majstersztyk marketingu całej idei DPx

    --
    www.warszawski.info

  • 47. Data: 2009-05-05 12:32:02
    Od: j...@a...at

    On 5 Mai, 14:19, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

    > zakumałem w końcu majstersztyk marketingu całej idei DPx
    >
    > --www.warszawski.info

    prawdopodobnjie zaqumales dobrze

    kazdy aparat sluzy do robienia zdjec w swietle naturalnym , tylko nie
    kazdym da sie zrobic.
    taka sigma eqw 28/ 4,0 i iso max 800 za bardzo nie podskoczysz we
    wnetrzach.
    moim zdaniem idea sigmy dp zostala przegrana w momencie decyzji wyboru
    optyki.
    malo kto to kupi wylacznie ze wzgledu na matryce , albo rozmiary.
    a tzw masowy odbiorca , ktory robi rynek nie jest taki glupi zeby
    kupic aparat bez zooma i nie taki madry zeby docenic zalety matrycy .
    Z kolei zaangazowany amator nie jest na tyle bogaty , zawodowiec i tak
    wszystko juz ma.
    Ten aparat jest najlepszy jako przedmiot do dyskusji na roznego
    grupach i do pokazywania sampli.

  • 48. Data: 2009-05-05 12:59:33

    Dnia Tue, 5 May 2009 05:32:02 -0700 (PDT), j...@a...at napisał(a):

    > Ten aparat jest najlepszy jako przedmiot do dyskusji na roznego
    > grupach i do pokazywania sampli.

    fakt - gdyby ktoś to kupił od razu by sie wydało ze to gówno okrutne :)

    --
    www.warszawski.info